Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback QE55Q95TAL

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2020 06:52 PM)
1111 Weergaven
Hans_60
First Poster
Opties

Op 27 juli een mooie TV aangeschaft, waar achteraf bleek dat er gebruik gemaakt kan worden van een cashback-actie. Ik zou 300 euro terugkrijgen van Samsung, als ik drie bewijsstukken inlever, namelijk de factuur, een foto van de streepjescode op de doos (waar o.a. modelnummer, serienummer en EAN-code op staat) en diezelfde gegevens op de achterkant van de TV. Dat laatste is een probleem, omdat die niet op de achterkant staan. Gelukkig zijn exact diezelfde gegevens wel terug te vinden via het toestel zelf. Via "instellingen" en vervolgens "Mijn TV" staan al die gevraagde gegevens in beeld op de TV. Dus daarvan heb ik een foto gemaakt.

Al het bewijsmateriaal netjes ingeleverd en geüpload, maar ik krijg tot vier keer toe exact hetzelfde e-mail terug waarbij staat dat de drie bestanden ontbreken. Ik heb tot vier maal toe alles nogmaals ingevuld en heb wederom dat standaardmailtje dat de foto's ontbreken. Op 6 augustus telefonisch contact gehad met medewerker Jotish. Omdat bij aangaf dat de systemen van Samsung niet optimaal werkten rond die aanvragen, heeft hij beloofd dat ik diezelfde dag 's avonds tussen 20:00 -21:00 uur hierover teruggebeld zou worden. Het is nu 7 augustus, en ik wacht nog steeds op dat terugbellen. Geen goede beurt van Samsung. Wil Samsung wel terugbetalen, of zit men vanwege de crisis rond Covid-19 niet zo goed meer in de "slappe was"?

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ai, dat is niet hoe het hoort Hans 😞 Kun je hier je registratiecode achterlaten? Dan kan iemand van Samsung meekijken waar het precies mis gaat. 

Een vraagje om er misschien al achter te komen wat er mis gaat; is de streepjescode wel uitgeknipt, dus niet meer op de doos zelf maar echt met karton en al uitgeknipt? Om fraude te voorkomen is dat namelijk vereist, maar of hij ook uitgeknipt is haal ik niet uit je verhaal.

kevin-sig
Hans_60
First Poster
Opties

De registratiecode van de aanvraag is 299192.

1. De factuur van de winkel waar ik de TV heb gekocht had ik al gedigitaliseerd binnen.

2. De streepjescode is uitgeknipt van de doos. Dat is dus geen probleem, want alle gevraagde gegevens (modelnummer, EANcode en serienummer staan hierop vermeld).

3. Het "probleem" is de sticker op de achterkant van de TV zelf. Omdat deze ontbreekt, heb ik een foto gemaakt van het TV-scherm waarin via het menu "Over deze TV" alle gevraagde gegevens (dus ook modelnummer en serienummer van de TV) staan vermeld. "Over deze TV" is te vinden via "instellingen" -- " Ondersteuning" -- "Over deze TV".

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Hans_60, goedemiddag.

Bedankt voor je berichtje, ik help je graag verder. Allereerst nog gefeliciteerd met jouwe nieuwe aanwinst, wat een gave TV!

Het is natuurlijk niet netjes van ons dat we je niet hebben teruggebeld, mijn excuses hiervoor. 

Ik zie inderdaad staan dat er een registratie is gedaan voor de cashback promotie en dat de bovengenoemde documenten zijn toegevoegd aan de aanvraag.

Heb je hier al bericht over ontvangen?

Groeten,

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Hans_60
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Inderdaad, de TV is echt heel gaaf en zeer gebruiksvriendelijk qua apps en dergelijke.

Ik heb na jouw vorige berichtje weer nieuwe foto's gemaakt van de uitgeknipte sticker van de doos én van het scherm dat ik op de TV zelf in beeld krijg (met het gevraagde modelnummer en serienummer dat in de TV zelf is ingebouwd), maar krijg wederom weer de melding dat die twee foto's niet zijn ontvangen.

Dus zelfs na vijf keer uploaden van die foto's krijg ik de melding dat de foto van de uitgeknipte streepjescode van de doos (met daarop EAN-code, Modelcode én serienummer) en de foto van de TV zelf niet zijn ontvangen. Het gekke is dat de factuur (in PDF-formaat geleverd door Coolblue) wél ontvangen lijkt te zijn.

Wel moest ik de drie gevraagde bewijsstukken elke keer weer bij de aanvraag opnieuw uploaden, terwijl deze nog in het scherm aangegeven waren.

Wellicht heb ik last van een storing van het systeem van Samsung?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je bericht. 

Wat goed om te lezen dat de TV in goede smaak valt!

Als ik de gegevens oproep van de promotie aanvraag zie ik ook je foto's staan van het serienummer en de streepjescode van de doos.

Ik ga dit navragen bij mijn collega's van de promotie afdeling en zodra ik hier een terugkoppeling op heb zal ik dit ook met je delen en stuur ik je een berichtje.

Groeten,

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Hans_60
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Ik kijk uit naar jouw berichtje.

Groeten,

Hans

0 Likes