14-02-2022 10:42 PM - bewerkt 14-02-2022 10:43 PM
Ik heb mij enkele maanden geleden geregistreerd voor de cashback en garantie voor mijn nieuwe Samsung tv met serienummer QE55QN93AATXXN.
Ik heb in november te horen gekregen dat de cashback t.g.v. €400 is afgekeurd, de 10 jaar garantie tegen inbranden is in december wel goedgekeurd (promotie aanvraag was dezelfde dag). De reden voor afwijzing van de €400 cashback is: Dit serienummer is eerder gebruikt in een andere promotie. De huidige promotie mag niet gecombineerd worden met de andere promotie.
Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij bevestigd dat de afwijzing inderdaad onterecht is omdat de cashback met garantie wel degelijk te combineren zijn.
Daarnaast ben ik de enige die in het bezit is van een uitgeknipte streepjescode, dus niemand anders kan aanspraak hebben gemaakt op de cashback met hetzelfde serienummer.
Het is begrijpelijk dat het ontzettend druk is maar ik hoop nu wel na enkele maanden niks te hebben gehoord een schriftelijke reactie/bevestiging te ontvangen (de tv is immers begin oktober al gekocht!!). Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt constant aangegeven dat ik maar geduld moet hebben. Zo lang wachten op een cashback en een klantenservice waar je helaas niets wijzer van wordt. De communicatie is ronduit slecht!
Daarnaast heb ik telefonisch mijn zorgen geuit over de borrelbox twv €50. Volgens de website van thuisuiteten was deze voucher tm 10 december te besteden. Volgens jullie medewerkster is dit alsnog te bestellen, de klantenservice van de borrelbox weet van niks, en wat blijkt... de vouchers worden inderdaad niet meer verstrekt! Fijn, ook hiervan nog de dupe van de trage afhandeling. Waarom wordt er überhaupt een actie gedaan waarbij Samsung de tijdige afhandeling niet kan nakomen...
Ik wil graag binnen 14 dagen mijn geld terug. Ik heb hier lang genoeg op gewacht.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Nicole
Registratie nr cashback: NLD4923785HYZTN
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-02-2022 02:37 PM
Hoi Martijn,
ik heb zojuist een mail ontvangen dat de registratie is goedgekeurd. Eindelijk, dankjewel voor je hulp! Hopelijk zie ik het bedrag snel op m’n rekening verschijnen. Ben nog wel benieuwd hoe het met de borrelbox gaat aflopen! Voor nu alvast bedankt voor jouw inzet!
op 15-02-2022 01:59 PM
Hi @Nicole08 , goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt we helpen je graag verder.
Het is natuurlijk niet fijn als het niet helemaal goed gaat met de promotie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat mijn collega hierover ook een ticket heeft ingediend bij mijn collega's.
Als ik het goed begrijp ben je nu in afwachting van de cashback en de voucher?
Ik zal bij mijn collega's navragen wat de status hiervan is, echter verwacht ik niet dat de betaling met 14 dagen wordt uitgevoerd.
Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
Het is helaas wat drukker dan we gewend zijn op de promotieafdeling, maar dat was volgens mij al met je
15-02-2022 02:40 PM - bewerkt 15-02-2022 02:46 PM
Hi @Nicole08 , goedemiddag.
Kan je de mail delen met ons waarin de vouchercode staat vermeld welke je niet kunt activeren?
Groeten,
Martijn
op 15-02-2022 03:42 PM
Beste Martijn,
ik heb de vouchercode niet ontvangen. Mijn vader heeft op dezelfde dag de tv gekocht en aan dezelfde actie meegedaan. Hij heeft de cashback gelukkig al wel terug. De code voor de borrelbox heeft hij niet toegestuurd gekregen omdat de actie verlopen zou zijn en daarmee de vouchers niet meer worden verstrekt. Vandaar dat ik weet dat ook ik naar de voucher kan fluiten.
op 15-02-2022 03:44 PM
Beste Martijn, bedankt voor je snelle reactie. Ik ben inderdaad in afwachting van de cashback en de voucher voor de borrelbox. Dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten op mijn geld retour kan ik mee leven, maar ik zou wel graag per mail de bevestiging willen ontvangen dat de cashback wel wordt uitgekeerd (en een oplossing voor de borrelbox)
op 16-02-2022 08:50 AM
op 16-02-2022 09:57 AM
Beste Martijn,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geld niet gehad. Na de afwijzing heb ik sowieso geen enkele mail meer gehad. Ik verwacht dat als de status wijzigt van afgekeurd naar goedgekeurd je hier ook een melding van krijgt. Kan je het gehele statusverloop van registratie NLD4923785HYZTN hier doorgeven? En als het is uitbetaald dan is dat niet op het rekeningnummer geweest dat ik heb doorgegeven. Wil je daar ook een check op doen.
Bedankt! Groetjes Nicole
op 16-02-2022 10:12 AM
Ik zal hier niet het hele verloop van de promotie met je delen, zodra er namelijk een update is krijg je hier ook bericht van per e-mail Heb jij zelf de aanvraag gedaan of ben je aan het informeren voor een ander?
Om na te gaan waar het geld naar toe is gestort, kan je me een privé berichtje sturen met het rekeningnummer wat je hebt opgegeven bij de registratie.
Groeten,
Martijn
op 18-02-2022 11:13 AM
Hoi Martijn,
Heb je al antwoord ontvangen?
Groetjes Nicole
op 18-02-2022 12:20 PM