Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback black friday

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2018 10:24 AM)
221 Weergaven
SimonGendera
Student
Opties

Hallo, ik heb op 22 november een Samsung qe65q7f Qled tv gekocht en ook betaald. Eergisteren op 18 December heb ik deze ontvangen. Maar ik vind nergens terug hoe je de cashback kunt innen of registreren. Het gaat om een bedrag van 600 euro. Ik zie enkel een bericht dat ik dit moest registreren voor 17 December. Aangezien ik de tv pas de 18de heb ontvangen ging dit niet. Ik heb wel een aankoopbewijs van de 30ste november.

Mvg Simon

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Die kon je hier registreren: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=MVNN969FZQT7V
Wat is de reden dat hij pas 18e binnen is gekomen, was hij niet op voorraad ofzo? Waar heb je hem gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SimonGendera
Student
Opties

Hij was inderdaad niet op voorraad. Ga ik de cashback nu niet krijgen? Ik heb ook een bewijs waarop de datum van afhaling staat. Ik heb de tv aangekocht bij Krëfel. Ik zie ook net dat ik de tv heb betaald op 22 november niet de 30ste.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah België

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=EZKLFAUYW2K7D

Ik zie dat je hem moest kopen tussen 19-11 en 26-11. Dus je zit sowieso niet in die periode met de aanschaf..

0 Likes
SimonGendera
Student
Opties
22 november is toch in die periode
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Klopt maar je gaf aan dat je een aankoopbewijs had van 30e.. Maar je had genoeg tijd vanaf het moment van aankoop om je te registreren en helaas is die periode nu al 3 dagen voorbij..
0 Likes
SimonGendera
Student
Opties

Dat van de 30ste was een fout van mij, ik zat op het werk en heb de data door elkaar gehaald. Dus die datum mag je vergeten. In de winkel hebben ze gezegd dat ik me enkel kon registreren met de code op de doos. Dus hoe had ik dan een aanvraag moeten doen? 

0 Likes