Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen factuur voor reparatie

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2024 05:35 PM)
104 Weergaven
Members_Z9akPCK
First Poster
Opties

Hallo

Op black friday 2020 heb ik een tv bij mediamarkt gekocht: UE58TU7100WXXN

het gaat om beeld gaat niet aan het knippert een keer donkerblauw en je hoort home screen geluid voor seconde en dan is ie uit ik heb het nog een jaar geleden met garantie gerepareerd zonder aankoop bewijs en het was gratis 

 factuur en bon ben ik kwijt het product is uit garantie ik probeer met kosten het tv te repareren alleen dat kan ik niet zonder aankoop bewijs 

0 Likes
5 Antwoorden
Members_Z9akPCK
First Poster
Opties

Hallo

Op black friday 2020 heb ik een tv bij mediamarkt gekocht: UE58TU7100WXXN

het gaat om beeld gaat niet aan het knippert een keer donkerblauw en je hoort home screen geluid voor seconde en dan is ie uit ik heb het nog een jaar geleden met garantie gerepareerd zonder aankoop bewijs en het was gratis 

 factuur en bon ben ik kwijt het product is uit garantie ik probeer met kosten het tv te repareren alleen dat kan ik niet zonder aankoop bewijs 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Z9akPCK,

 

Bedankt voor jouw bericht. Bij jouw laatste reparatie konden ze waarschijnlijk aan de productiedatum zien dat het toentertijd nog binnen de 2 jaar garantieperiode bevond. Had je het direct bij Samsung gekocht of via een andere winkel?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Vangoedewil
Student
Opties
Deze kun je nog opvragen bij mediamarkt, vorige week nog een bon opgevraagd voor een defecte wasmachine van 3 jaar oud , die viel nog onder de verlengde garantie van 5 jaar
Members_Z9akPCK
First Poster
Opties

Hallo,

sorry voor laat reactie ik had het direct gekocht bij mediamarkt contant

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_Z9akPCK,

 

Heb je nog het oude reparatienummer. Je kan ook e.v. via een privé-bericht jouw serienummer delen. Ik kijk het dan intern na.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200