Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback belofte waardeloos

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2021 02:53 PM)
237 Weergaven
Raoul
Student
Opties

De manier van communiceren is echt waardeloos!! 

Vorig jaar een tv gekocht met cashback aanbieding.

Streepjescode zoals gevraagd doorgestuurd en vanaf dat moment wachtend op een antwoord. Na een aantal weken (buiten de beloofde reactietijd) een antwoord ontvangen van Samsung met de mededeling dat de streepjescode de verkeerde was en een link doorgestuurd gekregen om de juiste streepjescode naar op te sturen. Deze link bleek al verstreken te zijn omdat de actie voorbij was 😔

Vanaf dat moment constant van het kastje naar de muur gestuurd. Fotos via whatsapp doorgestuurd en de reactie gekregen dat de fotos goed zijn ontvangen, en meerdere toezeggingen gekregen dat "einde van de week" meer duidelijkheid zal volgen. Via whatsapp blijft de communicatie erg bagger.. ene keer wel iemand die mij te woord staat en de andere keer niet. Via de telefoon krijg ik te horen dat het erg druk is.

Je niet aan je woord houden is voor mij zo een ontzettende imagoschade dat ik weet in de toekomst geen samsungproducten meer aan te schaffen. Erg druk en daarbij je beloftes niet nakomen is niet het beeld wat ik heb van een merk waar ik bijna al mijn producten van in huis heb.

Whatsapp wordt er slecht op gereageerd en ook daar hoor ik dat het erg druk is.. als jullie niet een fatsoenlijke whatsapp reactie waar kunnen maken moeten jullie die dienst niet aanbieden. Zelfde geldt voor een cashback. 

Mochten jullie mijn verhaal willen verifiëren... mijn registratienummer is NLD2744457VGYMZ. 

0 Likes
4 Antwoorden
Hocuspocus75
Journeyman
Opties
ikzelf zit ook te wachten op een promotie, het is erg druk wordt er gezegd... heel herkenbaar dus. en ik lees ook steeds meer klachten hierover.. mede door de promotie heb ik voor deze Samsung telefoon gekozen het zal toch niet waar zijn dat er niets van terecht komt...Samsung?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Onze collega's op de promotieafdeling hebben te maken met een achterstand en daarnaast is het inderdaad heel erg druk op onze promotieafdeling. We werken met man en macht om dit zo snel mogelijk in te lopen en je uitsluitsel te geven over je promotie aanvraag. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Zowel WhatsApp als Facebook Messenger zijn beide geen live chats, het kan daardoor iets langer duren voordat je bericht terug krijgt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Raoul
Student
Opties

Hoi Martijn,

Inmiddels 3 weken geleden reactie van je ontvangen. Dank daarvoor.

Ondertusssen wachten we al bijna een half jaar op onze cashback.

Zou je mij een concrete statusupdate kunnen geven?

Antwoorden als "we hebben het erg druk" of "we hebben een achterstand in te lopen" of "we doen ons uiterste best" heb ik al veel te vaak gekregen en zet geen zoden aan de dijk.

Alvast dank voor je reply.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Raoul,

Ik heb het voor je nagekeken en de registratie ligt nu voor de laatste controle bij finance. Als alles in orde is bevonden zal je binnen een aantal dagen een bevestigingsmail krijgen, waarin staat dat jouw registratie is goedgekeurd en het geld spoedig wordt overgemaakt 👍

rsz-846676
0 Likes