Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinden

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2020 12:36 PM)
1798 Weergaven
Frans49
First Poster
Opties

Bluetooth verbinden met Huawei P30 pro en Samsung smart tv QE49Q64RALXXN lukt niet als ik probeer te koppelen via de bluetooth van de telefoon krijg ik daar op een koppelcode te zien maar hoe krijg ik zichtbaar op de te ? Kan het zijn dat Bluetooth niet is ingeschakeld op de Tv? Als dat zo is hoe kan ik die dan instellen os toestemming geven om te verbinden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Frans49 , Frans,

Bluetooth staat standaard aan. Je zou anders niet de vraag over de koppelcode te zien krijgen.

Meestal als een apparaat verbinding wil maken, krijg je linksboven in beeld een popup te zien.

Wel even kijken bij Instellingen→Algemeen→Beheer externe apparaten→Apparaatverbindingen beheren→Toegangsmelding.

Deze moet op Alleen de eerste keer of Altijd aan staan. Bij de popup zie je dan Toestn Weiger Sluiten.

Uiteraard op Toestn klikken..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Frans49 , Frans,

Bluetooth staat standaard aan. Je zou anders niet de vraag over de koppelcode te zien krijgen.

Meestal als een apparaat verbinding wil maken, krijg je linksboven in beeld een popup te zien.

Wel even kijken bij Instellingen→Algemeen→Beheer externe apparaten→Apparaatverbindingen beheren→Toegangsmelding.

Deze moet op Alleen de eerste keer of Altijd aan staan. Bij de popup zie je dan Toestn Weiger Sluiten.

Uiteraard op Toestn klikken..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes