op 31-05-2021 10:48 PM
Goedenavond,
ik heb vorige maand bij de media markt een Samsung QLed 8k tv gekocht. Schitterende tv maar ervaar er nu al problemen mee. Willekeurig als ik de tv aan zet krijg ik heel even beeld en dat valt dan weg in een donkerblauw/zwart scherm. Het geluid blijft aan en je ziet wil witte schimmen van hetgeen zich op de achtergrond af speelt. Stekkers eruit of wat dan ook heeft geen zin. Gewoon uitzetten en hopen dat hij de volgende dag weer werkt. Lijkt mij niet de bedoeling van een tv, ongeacht de prijs. Kan ik hier zelf iets aan doen/controleren of gewoon op garantie beroepen? Hoor het graag!
mvg
luuc Dekkers
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-11-2021 07:03 AM
Er is uiteindelijk een monteur van Samsung langs gekomen. Hij geeft de kabel van de tv naar de hub vervangen. Daarna is het nog 1 x voorgekomen en daarna nooit meer.
op 31-05-2021 10:52 PM
QE65Q950TSLXXN
dat is het productnummer
op 01-06-2021 08:29 AM
Goedemorgen @Luuc dekkers , Luuc,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Wat zit er zoal aangesloten op de HDMI poorten? Zou je de tv willen resetten?
Bij Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen..
op 02-06-2021 09:17 AM
Hi @Luuc dekkers,
Is het nog gelukt om de TV te resetten? En heb je al gecontroleerd of 'ie up-to-date is? 👍
op 29-11-2021 11:14 PM
Ben benieuwd hoe het is opgelost, hetzelfde probleem met mijn tv
op 30-11-2021 07:03 AM
Er is uiteindelijk een monteur van Samsung langs gekomen. Hij geeft de kabel van de tv naar de hub vervangen. Daarna is het nog 1 x voorgekomen en daarna nooit meer.
op 30-11-2021 08:34 PM
Beste Luuc
Bedankt voor je antwoord