Sinds kort CI+ module geplaatst in Samsug, Model UE32C4000(PWXXN) met fabrieksfirmware T-TDT5DEUC-1011.0. (nav bericht Ziggo dat alle analoge... Bekijk bericht
Onze samsung tv had na aankoop klein vlekje in linker hoek. Door corana crisis niet achtergekeken. Echter tv hangt aan beugel voor het slapen gaan... Bekijk bericht
Goedendag,
Sinds kort krijg ik bij het openen van Smarthub de volgende melding: Smarthub wordt bijgewerkt, probeer later opnieuw. Geen... Bekijk bericht
Dag,
Ik heb een Samsung UE55MU8000, met een one connect box. Sinds maandag heb ik nog maar 0 zenders. Er komt dus geen signaal binnen, terwijl... Bekijk bericht
ue55es7000 Led tv. De tv gaat soms uit zichzelf aan. Bij tv kijken via hdmi start hij soms opnieuw op.
Tv is zonder beschadigingen en als... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een nu 2 weken een Samsung Qled 4K 49Q64R in huis.
Het is nu al 4 keer voorgekomen dat ik al mijn digitale zenders kwijt... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik probeer mijn Samsung the Frame te koppelen aan de app smartthings, echter staakt deze zijn installatie na 39% en wordt de... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb sinds 3 dagen een nieuwe router van mijn provider (t-mobile). En sinds die dag maakt mijn tv geen connectie meer met de wifi.... Bekijk bericht
Blauw grijs beeld als ik hem aanzet, geen reactie op afstandsbediening danwel de knop op onderzijde, wel logo suhd quantum dot maar dan gelijk... Bekijk bericht
Ik heb een Surface Pro 2017 (draait dus Windows 10) en een Samsung 55RU8000.
Nu heb ik morgen een virtuele borrel met mijn broer en zijn vrouw... Bekijk bericht
Ik heb zojuist een nieuwe Samsung Q60 49 inch gekocht. Mijn PS4 kan hij alleen niet vinden en ik snap niet wat er fout gaat. Ik heb de resolutie al... Bekijk bericht
Sedert dinsdag een nieuwe QE55Q64R - QLED + Soundbar HW-Q60R/XN. Werkt perfect en installatie is vlot verlopen. Nu blijkt dat wanneer de tv is... Bekijk bericht
Goedenavond,
Sinds gisteren zijn all mijn apps in mijn smart tv verdwenen.Enkele zijn nog zictbaar, maar als ik daar op klik krijg ik steeds de... Bekijk bericht
Ik heb een UE32EH4003WXXN model tv. Deze heb ik al enkele jaren en nog nooit een probleem mee gehad.
Gisteren valt mijn Samsung tv zomaar... Bekijk bericht
Mijn Samsung UE78KS9000L geeft lichte vlekken in zwarte beelden. Het is al enige tijd aanwezig maar dan veel minder. Nu is het wat erger geworden... Bekijk bericht
Na het installeren van de Google Chromecast krijg ik op mijn televisie (Samsung LCD model LE32A 656 AIF) wel de beeldverbinding maar geen geluid. ... Bekijk bericht