Hi, Voor een aantal redenen heb ik afscheid genomen van mijn Samsung Multiroom R3 speakers.Ik heb nu de nieuwe Denon Home (voorheen Heos)... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Hi, Voor een aantal redenen heb ik afscheid genomen van mijn Samsung Multiroom R3 speakers.Ik heb nu de nieuwe Denon Home (voorheen Heos)... Bekijk bericht |
Hoi, ik heb een Samsung QE55Q7FAM met softwareversie T-KTMDEUC-1280.5, BT-S. Het probleem is dat het beeld zeer korrelig is, dit zie je... Bekijk bericht @Mike126 , Erg voorbarig. De update doet hijzelf en er moet eerst remote naar gekeken worden.Hij hee... Bekijk bericht |
Heb een paar maanden geleden een Samsung The Frame 3.0 (QE43LS03RASXXN) gekocht. Erg blij met het beeld en de Art Modus, maar sinds ik de tv heb... Bekijk bericht |
mijn TV UE40D6200TSXXN version 05 schakelt regelmatig uit en terug aan terwijl we TV kijken, als we hem zelf willen uitschakelen gaat dit zeer... Bekijk bericht Goedemorgen @NickDC , Nick, Volgens de Model Code is het introductiejaar van de tv 2011. Houd het la... Bekijk bericht |
Nu heb ik hier een Samsung The Frame 2020 (50inch) en een Sonos ARC. Beide apparaten ondersteunen EARC als ik de specs erop na sla. Wanneer... Bekijk bericht Zorg dat je televisie de laatste update heeft. Ik moet zeggen dat het e-arc probleem niet 100% is op... Bekijk bericht |
Goedemiddag ik kreeg vandaag bij het openen van you tube de melding dat de browser niet langer ondersteund werd. Eerder had ik al... Bekijk bericht Goedemiddag @Kitty25 , Kitty, Even vooraf. Je post in een opgelost topic, waardoor de kans op respon... Bekijk bericht |
Heb net een nieuwe tv en na 2dagen heb ik geen beeld meer. Waarschijnlijk op een verkeerde knop geduwd en beeld weg. Heb alleen nog maar geluid... Bekijk bericht Hoi @Niam , Geen dank! Vervelend dat je met een nieuwe nu al problemen hebt! Gelukkig zit er nog gar... Bekijk bericht |
Hallo, Mijn vader is dolblij met zijn qled tv, maar hij kan er zijn oude koptelefoon met tulpstekker niet op aansluiten. Weet iemand... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb net deze tv gekocht (er staat dat Apple TV is inbegrepen?) maar ik kan de app niet vinden en als ik bij apps "Apple" intik... Bekijk bericht Hoi @AprilRain , Als je huidige softwareversie van de tv de 1112.4 (van 28-05-2020, dus vrij recent)... Bekijk bericht |
Deze TV is een week oud en sinds vandaag hapert het beeld tijdens het gamen op mijn PS4 als de spelmodus is ingeschakeld. Als ik de spelmodus... Bekijk bericht Hi @parren, Welkom op de Community! Heb je dit ook met een andere HDMI-kabel getest? En kun je een v... Bekijk bericht |
Ik heb ineens een paarse vlek bovenaan mijn televisiescherm. Ik heb deze bij Mediamarkt gekocht 2 jaar geleden. Wat kan ik doen? Bekijk bericht Goedenavond @yjmaclean , Is de volledige Model Code van de tv UE40KU6000WXXN? Zie de sticker op de a... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung QLES QE49Q60R televisie die met HDMI kabel is aangesloten op de KPN Arris VIP5202. Daarnaast heb ik een Bose Soundbar 700 die... Bekijk bericht hopelijk wordt de VIP5202 nog toegevoegd zodat het optimaal werkt..., zal wel een keer in een update... Bekijk bericht |
Hallo, Wij hebben een nieuwe Samsung smart tv aangekocht en zijn op zoek naar de app Cinetree uit Nederland. Zelf wonen we in België. We... Bekijk bericht Hi @Pomeleone , Sandy, Bedankt voor je info! Het introductiejaar van de tv is 22 maart 2019. De soft... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung QE55Q70RAL gekocht een half jaar geleden. Laatste tijd heb ik er problemen mee, want het scherm flikkert telkens en het lijkt... Bekijk bericht Goedemorgen @Ismail27 , Heb je misschien wat meer informatie? Is de volledige Model Code van de tv Q... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Ik heb een Samsung 55Q90T Smart Tv. Hier in heb ik een Ziggo CI+ 1.3 interactieve module. Meestal werkt dit prima maar... Bekijk bericht Goedemorgen @Sharkynl , Geen dank! Bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het weer werkt! Zou je m... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Ik heb een Samsung 55Q90T Smart Tv. Hierop heb ik de NLZiet app geinstalleerd. Er is alleen een vervelend probleem, namelijk... Bekijk bericht Goedmorgen @Ludovico43 , Hiervoor moet je bij de makers/ontwikkelaars van de app zijn.Samsung maakt ... Bekijk bericht |
Beste Samsung, Na meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice van Samsung, lukt het nog steeds niet om mijn TV te registreren... Bekijk bericht Ik krijg terug dat het serienummer wel werkt, zou je het eens zonder de letter 'D' kunnen proberen? Bekijk bericht |
Sinds enkele dagen trotse bezitter van een "The Frame". Gisteravond, we waren geen TV aan kijken, de tv stond in de art-modus. Plotseling... Bekijk bericht |
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen week mijn nieuwe Sonas Arc geinstalleerd op mijn QE65Q8F en Dolby atmos werkt alleen maar via een externe... Bekijk bericht zo inmiddels mijn tv gecrediteerd en ik heb nu een LG 65GX, wat een verademing en het geluid werkt p... Bekijk bericht |
Ik heb een samsung UE55HU7500LXXN sinds 5 jaar. TV heeft het alle jaren uitstekend gedaan tot 2 dagen geleden. De TV geeft constant aan service... Bekijk bericht |