Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Samsung UK49KU6100WXXN.
valt steeds uit en springt terug op. als de tv terug opspringt en ik wil... Bekijk bericht
Hi Community,
Ik heb een QLED-TV (2019) met een One Connect Box. Is de audio geleverd via de Toslink uitgang synchroon met het beeld?... Bekijk bericht
Hi,
Voor een aantal redenen heb ik afscheid genomen van mijn Samsung Multiroom R3 speakers.Ik heb nu de nieuwe Denon Home (voorheen Heos)... Bekijk bericht
Hoi, ik heb een Samsung QE55Q7FAM met softwareversie T-KTMDEUC-1280.5, BT-S. Het probleem is dat het beeld zeer korrelig is, dit zie je... Bekijk bericht
Heb een paar maanden geleden een Samsung The Frame 3.0 (QE43LS03RASXXN) gekocht. Erg blij met het beeld en de Art Modus, maar sinds ik de tv heb... Bekijk bericht
mijn TV UE40D6200TSXXN version 05 schakelt regelmatig uit en terug aan terwijl we TV kijken, als we hem zelf willen uitschakelen gaat dit zeer... Bekijk bericht
Nu heb ik hier een Samsung The Frame 2020 (50inch) en een Sonos ARC.
Beide apparaten ondersteunen EARC als ik de specs erop na sla.
Wanneer... Bekijk bericht
Heb net een nieuwe tv en na 2dagen heb ik geen beeld meer. Waarschijnlijk op een verkeerde knop geduwd en beeld weg. Heb alleen nog maar geluid... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb net deze tv gekocht (er staat dat Apple TV is inbegrepen?) maar ik kan de app niet vinden en als ik bij apps "Apple" intik... Bekijk bericht
Deze TV is een week oud en sinds vandaag hapert het beeld tijdens het gamen op mijn PS4 als de spelmodus is ingeschakeld. Als ik de spelmodus... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QLES QE49Q60R televisie die met HDMI kabel is aangesloten op de KPN Arris VIP5202.
Daarnaast heb ik een Bose Soundbar 700 die... Bekijk bericht
Hallo,
Wij hebben een nieuwe Samsung smart tv aangekocht en zijn op zoek naar de app Cinetree uit Nederland. Zelf wonen we in België.
We... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QE55Q70RAL gekocht een half jaar geleden. Laatste tijd heb ik er problemen mee, want het scherm flikkert telkens en het lijkt... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb een Samsung 55Q90T Smart Tv. Hierop heb ik de NLZiet app geinstalleerd. Er is alleen een vervelend probleem, namelijk... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Na meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice van Samsung, lukt het nog steeds niet om mijn TV te registreren... Bekijk bericht
Sinds enkele dagen trotse bezitter van een "The Frame". Gisteravond, we waren geen TV aan kijken, de tv stond in de art-modus. Plotseling... Bekijk bericht