Hi,
Wij proberen al de gehele middag en avond onze televisie te registeren voor de cashback. Wij komen er totaal niet doorheen. Alle stappen... Bekijk bericht
Als ik mijn TV (UE40F6400) aanzet gaat mijn Philips soundbar (TAB6305/10) ook aan, en andersom, als ik mijn TV uitzet, gaat de soundbar uit. Deze... Bekijk bericht
In augustus TV gekocht, kreeg na enige tijd vouchercode voor borrelbox. Code werkte echter niet, begin november nieuwe code gekregen, werkt ook... Bekijk bericht
Beste, ik heb 6 keer telefonisch contact gehad over een lijst van the frame die niet bezorgd is. Steeds werd ik bewust voorgelogen blijkt achteraf.... Bekijk bericht
Via een schotel aan de achtergevel van ons huis ontvang ik een aantal gratis (buitenlandse) kanalen. Onze Samsung-tv UE43TU8500S heeft een goed... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb onlangs de Samsung 65Q80A (QE65Q80AATXXN) aangeschaft. Echter is het beeld via TV (telenet digicorder AD2200) wazig. Ik ondervind... Bekijk bericht
Hallo, ik vind op de TV bij instellingen de optie om bluetooth apparaten te koppelen maar wat ik ook doe hij vindt de koptelefoon (die op... Bekijk bericht
Aangezien de one-connect box van mijn UE55JS9000TV defect schijnt te zijn, overweeg ik de aanschaf van de 55Q74A met de HW-Q700A soundbar. Bij... Bekijk bericht
Ik heb namelijk een No Gap Wall aangeschaft voor mijn TV Samsung QE65Q95T - 4K HDR QLED Smart TV (65 inch)
bij het ophangen blijkt dat er nog... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Vorige week heb ik een nieuwe tv van jullie gekocht. De tv kan echter pas op zijn vroegst 10 dec (door de winkel waar ik hem... Bekijk bericht
Op de soundbar zitten 2 HDMI ingangen en 1 uitgang. Kan ik bv mijn KPN itv kastje op 1 ingang aansluiten en een Blue Ray op een andere en dan het... Bekijk bericht
Ik heb net een 55TU7040 gekocht, maar helaas is de stroomkabel te kort om hem direct aan de muur te hangen. Voorlopig wil hem dus op zijn pootjes... Bekijk bericht
Ik heb sinds een week een 65” The Frame (2021). Ik heb ook gelijk een Google Nest (mini) en een Chromecast met Google TV aangeschaft. Dit heb ik... Bekijk bericht
Sinds 2 weken heb ik een 65QN95a (met One Connect Box), die is aangesloten op een Sonos systeem, waaronder een Arc Dolby Atmos soundbar. Alhoewel... Bekijk bericht
Na aankoop TV met cashback promotie alles doorgestuurd naar Samsung zoals gevraagd ( factuur- foto sticker TV en Sticker op de doos)
mail... Bekijk bericht
Goedemiddag.
Sinds zaterdag de trotse bezitter van een Samsung The Frame (2021)
Op mijn HDMI 4 op mijn one2connect box heb ik mijn PS5... Bekijk bericht
Betreft Samung Qled Q64AA 65TV
Hoi,
Wij hebben deze tv nieuw gekocht. Helaas valt het beeld iedere keer weg. Ik heb de vorige communicaties... Bekijk bericht
Afgelopen week een coole The Frame aangekocht. De keuze van de gratis lijsten is erg beperkt tot 6 stuks. Die vorige VT-Wonen lijsten waren... Bekijk bericht
Hallo,
Wie heeft er een oplossing. Probleem is, nadat ik mijn Qled tv heb uitgezet met de afstandbediening sprint hij binnen 1 minuut weer aan.
... Bekijk bericht