op 09-08-2020 11:16 AM
Goedemorgen,
Ik heb sinds vorige week deze nieuwe tv in gebruik en ben er erg tevreden mee, echter is het niet mogelijk om nieuwe apps te downloaden. Wanneer ik op installeren klik blijft de teller in het pcitogrammetje op 0 staan en verdwijnt kort erna. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Internet verbinding is gewoon prima. Ik heb dit probleem met alle apps. Bestaande apps doen het gewoon prima (bijvoorbeeld Netflix).
Alvast bedankt!
gr Brian
Opgelost! Ga naar oplossing.
09-08-2020 12:42 PM - bewerkt 09-08-2020 12:51 PM
Hoi @louwers , Brian,
Geen dank! Sorry, moet zijn Instellingen->Ondersteuning->Apparaatonderhoud->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
2020 model 🙈. Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
De softwareversie is out-of-date. Er is een nieuwe (1304.0) beschikbaar.
Zou je die via USB willen updaten? Hier te vinden bij Downloads en pak de All Windows versie:
https://www.samsung.com/nl/support/model/QE65Q95TALXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-NKMDEUC_1304.0.exe de upgrade.msd (in de map T-NKMDEUC->T-NKMDEUC->image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden.
Ga naar Instellingen->Algemeen->Software-update->Nu bijwerken. Kiezen voor USB.
Daarna de tv resetten. Ga naar Instellingen->Algemeen->Resetten.
Uiteraard is het mogelijk om met deze tv apps te downloaden. Anders zou je op de Smart Hub geen APPS optie hebben. Een LG tv is niet ook niet te vergelijken met een Samsung tv. Een LG tv draait onder WebOS.
Een Samsung tv onder Tizen OS. Ik heb nog niet gelezen welke apps je wilt downloaden.
Welke apps staan er zoal op de Smart Hub?
op 12-01-2021 05:05 PM
Hoi @Prisss , Pris,
Rare tv heb je 😉. Zou je dan de Smart Hub willen resetten? Ga naar:
Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een half uurtje spanningsloos zetten..
op 09-08-2020 11:38 AM
Goedemorgen @louwers ,
Is de volledige Model Code van de tv ? QE65Q95TALXXN. Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Welke apps wil je bijvoorbeeld downloaden? Zou je misschien de Smart Hub willen resetten?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Graag hoor ik van je..
op 09-08-2020 12:02 PM
Beste Dick,
Dankjewel voor je snelle antwoord.
De tv is inderdaad de QE65Q95TALXXN
Softwareversie: 1302.4
Ik zie zelfdiagnose niet bij de instellingen -> ondersteuning staan.
Gr Brian
op 09-08-2020 12:27 PM
09-08-2020 12:42 PM - bewerkt 09-08-2020 12:51 PM
Hoi @louwers , Brian,
Geen dank! Sorry, moet zijn Instellingen->Ondersteuning->Apparaatonderhoud->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
2020 model 🙈. Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
De softwareversie is out-of-date. Er is een nieuwe (1304.0) beschikbaar.
Zou je die via USB willen updaten? Hier te vinden bij Downloads en pak de All Windows versie:
https://www.samsung.com/nl/support/model/QE65Q95TALXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-NKMDEUC_1304.0.exe de upgrade.msd (in de map T-NKMDEUC->T-NKMDEUC->image) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden.
Ga naar Instellingen->Algemeen->Software-update->Nu bijwerken. Kiezen voor USB.
Daarna de tv resetten. Ga naar Instellingen->Algemeen->Resetten.
Uiteraard is het mogelijk om met deze tv apps te downloaden. Anders zou je op de Smart Hub geen APPS optie hebben. Een LG tv is niet ook niet te vergelijken met een Samsung tv. Een LG tv draait onder WebOS.
Een Samsung tv onder Tizen OS. Ik heb nog niet gelezen welke apps je wilt downloaden.
Welke apps staan er zoal op de Smart Hub?
op 09-08-2020 01:03 PM
Hi Dick,
Dankjewel, na het resetten was ik inderdaad weer mogelijk om apps te downloaden.
De firmware update zal ik ook nog uitvoeren, dient dit altijd via USB te moeten of kan dit ook via de TV zelf?
nog een fijne dag verder!
Mvg,
Brian
09-08-2020 01:10 PM - bewerkt 09-08-2020 01:11 PM
Hey @louwers , Brian,
Bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het weer werkt! Als Automatisch updaten aanstaat, dan is het niet nodig om dit handmatig te doen.
Als er vrij recent een nieuwe software update is uitgebracht, dan duurt het even voordat die op de server staat.
Vandaar dat de tv dan even niks kan vinden. Updaten is altijd goed om te doen.
Je hebt dan in ieder geval de laatste versie erop, waar misschien ook wat bugfixes inzitten.
Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing kunnen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Suc6 en een fijn weekend nog!
10-08-2020 02:43 PM - bewerkt 10-08-2020 02:52 PM
Een LG tv is niet te vergelijken met een Samsung tv.
Een LG tv draait onder WebOS. Een Samsung tv onder Tizen OS.
Misschien moet je een cursus Nederlands gaan volgen ^Jowie:
"Het is meschien mogelijk"............
op 16-11-2020 02:04 PM
Beste Dick,
ik heb een vergelijkbaar probleem met nog een extra dimensie: ik bestelde mijn QE65Q95T in Nederland bij Plasmavisie omdat ik geen problemen met regiocodes etc wilde hebben. Groot was mijn verbazing nij uitpakken om als code XXH (Hongarije) aan te treffen ipv de verwachte XXN. Was volgens Plasmavisie allemaal geen probleem.
Dat klopte wel vwb tv kijken: kanalen (satelliet) downloaden en kijken middels CanalDigitaal CI-module achter in One Connect Box werkt uitstekend.
Maar dan wil je apps zoals bv Plex of Youtube erop zetten en dan begint het. Je moet daarvoor akkoord gaan met Voorwaarden, Privacybeleid, je kiest "Installeren"en leest dan:
groet,
Raymond
16-11-2020 02:23 PM - bewerkt 16-11-2020 02:24 PM
Goedemiddag @Barranco ,
Dit is inderdaad geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een 'grijze import' tv --> Grijze import
Deze tv's kunnen problemen opleveren, waaronder deze:
De landcode, niet te verwarren met de menutaal, zou remote gewijzigd kunnen worden.
Dit kan niet bij ieder model. Plasmavie.nl staat bij mij op de lijst met leveranciers die deze vervelende truk's uithalen..