10-10-2022 01:40 PM - bewerkt 10-10-2022 09:12 PM
Nadat ik de nieuwe AirPods Pro binnenkreeg, heb ik onmiddellijk al mijn toestellen (smartphone, iPad, audio- en videoapparatuur) gekoppeld aan de nieuwe AirPods. Kwestie van te kunnen genieten van de audio terwijl mijn huisgenoten andere bezigheden hebben. Echter wanneer ik de AirPods Pro koppel met mijn Samsung 55" Neo QLED 4K 55QN85A televisie van 2021, krijg ik wel het "koppelgeluidje" en zie ik dat ze verbonden zijn via Bluetooth, maar het televisiegeluid komt blijkbaar niet over (of wordt niet doorgestuurd). Met de AirPods Max lukt het wel.
Zijn er mensen bij wie dit wel lukt en die niet tegen dit probleem aanlopen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
25-10-2022 09:46 AM - bewerkt 31-10-2022 08:26 AM
Wij kunnen de werking van oortjes van een andere fabrikant met één van onze TV's helaas niet garanderen.
Groeten,
Martijn
op 08-10-2022 10:29 PM
Mag ik hierop aansluiten? Ik heb EarPods pro second generation. Prima verbonden door idd HDMI - CEC uit te zetten. Maar ik hoor geen geluid door de EarPods? Dit terwijl ik het geluid harder en zachter kan zetten door gebruik van de volumeregeling op de EarPods (nieuwe functie bij 2e generatie). Wat te doen? Tips?…
08-10-2022 10:52 PM - bewerkt 08-10-2022 10:52 PM
Beste @PKoobs ,
Liever niet hierop inhaken, want dit topic staat op Opgelost ✅ en gaat over een Sennheiser en een soundbar.
Zou je een nieuw topic willen aanmaken met de volgende gegevens:
De volledige Model Code van de tv. Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN
Een nieuw topic aanmaken kun je hier doen -> Nieuw topic
op 11-10-2022 10:43 AM
Goedemorgen @Luvan ,
Heb je hier nog iets aan?:
https://smarthomestarter.com/how-to-connect-apple-airpods-to-samsung-tv/
op 12-10-2022 10:33 AM
Hi @PKoobs, goedemorgen.
Wat is het modelnummer van je TV waarmee je de oortjes wilt verbinden? En om welke oortjes gaat het precies? Ik begrijp je vraag echter niet helemaal, je geeft aan geen geluid te horen maar wel het volume kan aanpassen.
Groeten,
Martijn
op 13-10-2022 07:43 AM
op 13-10-2022 09:36 AM
op 23-10-2022 10:53 PM
Sorry voor de late reactie op jullie vraag maar ik was mijn post een beetje uit het oog verloren. Momenteel ben ik er nog niet in geslaagd om het geluid van mijn televisie langs de allernieuwste AirPods Pro te sturen. Het koppelen en verbinding maken lukt wel en op het moment dat er verbinding is hoor je een kort geluidje, maar dan niets meer.
De tips van Dick hebben mij ook geen stap verder geholpen. Voorlopig behelp ik mij verder met de AirPod Max.
op 24-10-2022 09:09 AM
Goedemorgen @Luvan ,
Jammer dat het nog niet is gelukt. Je zou er eventueel remote naar kunnen laten kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.
op 24-10-2022 01:11 PM
Zit met hetzelfde probleem (zie deze post). De AirPods Pro 2e generatie hebben blijkbaar een probleem met het geluid van een Samsung tv.