Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandsbediening koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2020 09:25 PM)
2858 Weergaven
IngridH
Explorer
Opties

We hebben vandaag onze QLED 4K 65Q64R binnen gekregen. Alle apparaten zijn gekoppeld (KPN en Apple TV) behalve de afstandbediening van onze HARMAN KARDON AVR 171S. Kunnen jullie adviseren hoe we dit moeten doen. Handmatig heb ik het ook geprobeerd maar lukt ook niet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je dient dan wel in de instellingen van de TV aan te geven dat je het geluid via een andere bron wilt doorgeven, als dit op optisch stond.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @IngridH,

Welkom op de Community en gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!

Hoe heb je de Harman Kardon aangesloten op de TV?

rsz-846676
0 Likes
IngridH
Explorer
Opties

Hoi Bruce,

Deze is aangesloten op een HDMI (voor instellingen zodat je die kunt aanpassen op de TV) en met optical voor het geluid over de boxen af te spelen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je hoeft hem maar met één kabel te verbinden, ik zou de optische kabel weglaten. Als je de afstandsbediening dan via de TV als universeel instelt, zou je de soundbar moeten kunnen bedienen. 

rsz-846676
0 Likes
IngridH
Explorer
Opties

het is geen soundbar maar soort van versterker met surround, en als ik dan de optical eruit haal hebben we geen geluid. 

Als ik de HDMI kabel in de tv steek zegt tv dat hij nieuw apparaat gevonden heeft maar onbekend is. Dus hij paart de afstandsbediening van deze set niet net zoals hij wel doet met het KPN kastje. Wellicht gaat dat dan dus niet.IMG_4749.jpg

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je dient dan wel in de instellingen van de TV aan te geven dat je het geluid via een andere bron wilt doorgeven, als dit op optisch stond.

rsz-846676
0 Likes
IngridH
Explorer
Opties

Yes gelukt. Dank je wel voor de hulp