Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afstandbediening Samsung Frame 32 inch (2020) koppelen aan TV Box TMobile

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2020 12:10 PM)
2122 Weergaven
ProfessorZonnebloem
First Poster
Opties

Nieuwe Samsung the Frame 32 inch (2020) gekocht. Daar zit een afstandsbediening bij voor meerdere apparaten. Het lukt me niet om die te koppelen aan mijn TV Box van T-Mobile (Amino serie 610). Ik kan nu dus niet switschen tussen zenders. Daarvoor moet ik de T-Mobile afstandsbediening erbij pakken.

Ik heb het forum bekeken, maar kom er niet uit.
- Anynet instelling staat aan;
- Ik zie nergens in het menu waar ik handmatig eea kan invullen voor de afstandsbediening van Samsung;

- TV-box opnieuw koppelen aan one connect Box Samsung, biedt ook geen oplossing.

Weet iemand een oplossing?

0 Likes
13 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @ProfessorZonnebloem ,

Is de huidige softwareversie van de tv de 1112.4? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je misschien willen proberen om bij provider Entone ipv T-Mobile in te vullen?

Dit doe je bij Bron omhoog->Instellen universele afstandsbediening->Nieuw apparaat->Settopbox.

Kiezen voor Rechtstreeks op tv en dan Zoeken naar uw serviceprovider. Zoek naar Entone.

Daarna de HDMI poort kiezen waar de TV Box op aangesloten is. Eventueel proberen met Amino..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
ProfessorZonnebloem
First Poster
Opties

Dankjewel !

Software versie is inderdaad 1112.4.

Daarna kom ik niet verder. Na bron omhoog mis ik de instellingen "-> Instellen universele afstandsbediening->Nieuw apparaat->Settopbox." Moet ik daaruit afleiden dat deze Frame geen universele afstandsbediening heeft misschien?

Ik kan ook nergens een serviceprovider instellen oid. Er is wel een tool in de tv-software om een videobox te koppelen, maar die geeft geen nadere opties. Op zich is ook wel gelukt om SettopBox van T-Mobile als bron te koppelen aan de tv. Het gaat me alleen om de afstandsbediening van samsung. Het lukt me niet om die te gebruiken voor het zappen tussen zenders. Heb je nog andere suggesties?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @ProfessorZonnebloem ,

Geen dank! In principe moet het volgens dat pad. Ik heb hier de e-Manual voor je. Sowieso handig om te hebben:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202006/20200618112133692/NIKDVBEUT-3.0.0_EM_NIKE_EU_DU...

Kijk op blz. 30. Op blz. 31 staat ook een stukje over Anynet+. Misschien deze ook even inschakelen..

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @ProfessorZonnebloem ,

Is het nog gelukt met de AB?

Groet, Dick
0 Likes
ChrisDerksen
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, met de qe32ls03tbw met software versie 1410 en kastje van tmobile de aria 610x.
Bij bron staat niet helemaal op rechts het knopje “instellen universele afstandsbediening “,

Bij mijn andere Samsung tv de qe55q85ralxxn kan het wel. Ik heb de tmobile kastjes, internetkabels en HDMI kabels al uitgewisseld en geen resultaat.
Behoorlijk irritant dat ik niet kanalen kan wisselen of in de gids kijken met de Samsung afstandsbediening.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt,

Groet Chris

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @ChrisDerksen , Chris,

Het is bekend dat bij verschillende 32" modellen deze functie niet aanwezig is.

Martijn K. (moderator) heeft zich hiermee bezig gehouden @MartijnK 

Ik heb nu zijn naam getagd, zodat het weer onder zijn aandacht komt.

Je kunt hem ook een privébericht sturen door op zijn naam te klikken.

Daarna kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN"..

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @ChrisDerksen , Chris,

Even een update. Ik hoorde dat Martijn een poosje vakantie is.

Kan dus even duren voordat je een antwoord krijgt..

Groet, Dick
0 Likes
ChrisDerksen
Apprentice
Opties
Hoi
Dank voor de mededeling, ik neem een afwachtende houding aan en dan zal er hopelijk wel een antwoord komen.

Groet Chris
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @ChrisDerksen , Chris,

Volgende week dinsdag is hij er weer. Je kunt heb dan ook eventueel een PB sturen..

Groet, Dick
0 Likes