Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Activeren Art Store Giftcard lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2019 02:07 PM)
8165 Weergaven
Willem1958
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung The Frame en daarbij een Art Store Giftcard gekregen. Bij het activeren van de gratis 6 maanden periode mis ik bij de Samsung check out het icoontje voor coupons. Ik zie alleen icoontjes voor paypal en creditcard. Hoe kan ik gebruik van de gratis 6 maanden activeren?

0 Likes
Spring naar oplossing
52 Antwoorden
Jade08
Apprentice
Opties

Goedeavond,

Nee nog niet. Ik heb om een nieuwe code gevraagd, maar daar zal wel een paar weken overheen gaan voor ik antwoord krijg. 
Dank voor de tip!

0 Likes
Petrab
Student
Opties

WIj hebben gisteren onze Samsung Frame gekocht en kregen de Art Store Giftcard erbij. Ik heb de pomotiecode ingevoerd, maar waar kan ik nu de kunst zien? Als ik naar de Art Store ga, krijg ik alleen een sneak preview en vraagt hij me na 1 minuut of ik het schilderij wil kopen. Weet iemand hoe ik bij de schilderijen kan komen via de giftcard? 

0 Likes
Petrab
Student
Opties

Hoi BruceH, het is niet nodig om eerst je creditcard gegevens in te voeren. Ga gewoon naar lidmaatschap, start gratis proefperiode, kies voor creditcard, vul NIETS in maar kies helemaal onderaan rechts het icoon (betaalgegevens). Kies dan 4e icoon Promotiecodes, voer daar je code in en klik op inwisselen.

BruceH
Community Manager
Opties

Bedankt voor de aanvulling, @Petrab!

rsz-846676
0 Likes
Jade08
Apprentice
Opties
Nieuwe account aangemaakt, nieuwe code ingevoerd. En de art Store doet helemaal niks.
0 Likes
Jade08
Apprentice
Opties

E90FAE23-5961-4747-8CD5-BE9B7EA7B578.jpeg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit kun je dan het beste aankaarten via Samsung Checkout: https://www.samsungcheckout.com/portal/auth/login.do

rsz-846676
0 Likes
NiJo
First Poster
Opties

Wij zijn ook al sinds december bezign om de 6 maanden te activeren. Alle trucs ook gelezen die hier vermeld worden zoals nieuwe account aanmaken,  maar niets helpt. Ook checkout is nog niets geworden.  Echt vervelend en niet goed geregeld. 

0 Likes
Jade08
Apprentice
Opties
Hi NiJo,
Heel frustrerend. En inderdaad, super slecht geregeld.
0 Likes
amgvssr
First Poster
Opties
waar kan ik de couponcode vinden?
0 Likes