Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Abonnement art store werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2021 10:39 AM)
1967 Weergaven
Leon4
Apprentice
Opties

Ik heb in maart van dit jaar een abonnement afgesloten voor een jaar, tot maart 2022. Als ik nu een schilderij wil kiezen toont hij enkel previews en zegt hij dat ik mijn abonnement moet verlengen. Wanneer ik vervolgens voor die optie kies, zegt hij dat het jaarabonnement al actief is. Hoe los ik dit op? 

15 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Leon4, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Wij hebben geen inzicht in de abonnementsvormen van de ArtStore, wil je meer weten over jouw abonnement kijk dan bij Samsung CheckOut

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stalenhoef
First Poster
Opties

Beste Leon,

Ik ervaar momenteel het zelfde probleem. Netjes een abonoment afgesloten alleen word deze niet meer herkend. Kan enkel previews openen. Jij al een oplossing?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Stalenhoef, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het je al gelukt om de Art Store te gebruiken op je TV? Als je gaat naar Samsung CheckOut kan je hier dan wel inloggen? 

Via de 3 puntjes rechtsboven kan je ondersteuning aanvragen voor de Art Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
EM61
First Poster
Opties

Nadat ik een Art Store abonnement op The Frame had en ik verbinding zocht via mijn mobiel en Smartthings kreeg ik op The Frame ook steeds alleen de keuze voor een proefabonnement. Op the Frame kon ik onder mijn naam of onder die van mijn vriendin inloggen. Ik zag dat ik nu onder mijn eigen naam ingelogd was. Ook bij Smartthings was ik onder mijn eigen naam ingelogd. Daardoor lukte het mij wel foto's op the televisie te krijgen, maar kon ik daarna niet meer de kunst zien. Het Art store abonnement was namelijk gekoppeld aan mijn vriendins inloggegevens. Door bij The Frame opnieuw in te loggen met mijn vriendins gegevens werkte alles weer prima bij Art Store. Ik weet niet of dit voor jullie een oplossing biedt, maar check onder welke naam je in The Frame ingelogd was toen je een abonnement afsloot. 

Jovol82
Student
Opties

Zelfde probleem. Super irritant. Hoe lossen we dit op @Samsung??

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jovol82 , goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw TV? En is deze verder ook up-2-date? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Voor vragen of ondersteuning bij je ArtStore abonnement kan je contact opnemen met Samsung CheckOut. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2qpZRwX

Met de 3 puntjes rechtsboven kan je in contact komen met de juiste afdeling 😇

Groeten,

Martijn

Sijas
First Poster
Opties

Yes,  zelfde probleem. Abbonement is actief, maar nog steeds geen nieuwe kunstwerken. In de checkout staat dit: 

Free trial(90 days) + Subscription

01/30 [GMT]| €0,00| Credit/Debit Card

Graag oplossing! 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Sijas ,

Voor problemen met de Art Store op de 3 puntjes rechts bovenin klikken en dan op "Help":

https://www.samsungcheckout.com/portal/auth/login.do

signatureee
Groet, Dick

Sijas
First Poster
Opties

He dick, natuurlijk al 2 mailtjes verstuurd. Wil gebeld worden. Actie graag 

0 Likes