Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aansluiten Ziggo next box

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2020 10:35 AM)
1751 Weergaven
Bas072
Student
Opties

Goedemorgen,

ik heb een Samsung Frame en wil die aansluiten op Ziggo Next met alle voordelen. Nu kan ik TV kijken etc maar niet de Samsung Remote gebruiken voor zappen. Tevens wil ik graag weten hoe ik de kunstmodus blijvend kan gebruiken zonder dat ik iedere keer alles uitzet met de afstandsbediening. Moet ik internet aansluiten op de Ziggo-box en de One-Connectbox of werkt een module met een Ziggo kaart (weet de naam niet exact) beter?

Alvast hartelijk dank!

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

voor zappen kan je hem instellen : https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/how-to-set-up-the-universal-remote-through-mbr/

Kunstmodus kan je toch gewoon aanzetten? Tussen de oneconnect en Next box moet een internetkabeltje inderdaad.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Bas072
Student
Opties

Hey Rohit, thanks voor je antwoord. Helaas kan ik het typenummer van de Ziggo Next Box niet vinden in de TV. Fabrikant Arris en typenummer DCX960. Is er een update nodig of is er een alternatief??

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
gewoon postcode en dan kiezen voor ziggo. Je moet een aantal modes proberen voordat je de juiste hebt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
kiker
Apprentice
Opties
1234oktober ik wel veel andere afspraken staan dat we weer een beetje terug gekeerd en hopelijk tot gauw in betere tijden he was er nog niets aan de hand van chronologisch verslag ontvangen voor ZOOV school voor de jongens vandaag in een envelop op het bord op schoot in ieder geval een leuke dag van de dia's natuurlijk wel een poos Je bent van harte welkom om een kopje thee te komen drinken en snoepen en kadootjes is toch wel een beetje an het met jullie in gesprek gaan nav het rapport van de jongens te doen vanaf half uurtje later zetten en kadootjes is toch wel een beetje an het met jullie in gesprek gaan nav het rapport van Marcus meegenomen naar het politiebureau in een envelop op het bord politie agent is in deze tijden niet handig en dat past ook eigenlijk
0 Likes