Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aan/uit knop werkt niet op smart remote afstandsbediening

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2017 04:02 PM)
3821 Weergaven
Almar1
First Poster
Opties

Sinds twee dagen kan ik de tv niet meer aan of uit zetten met de smart afstandsbediening. Alle andere functies werken gewoon, alleen aan en uit wil dus niet. Het standby lampje brand ook niet meer.

Ook de AB van ziggo die gekoppeld is heeft dezelfde problemen.

Ik heb de batterijen al vervangen en de stroom een nacht er af gehad, weet iemand wat ik nog kan doen?

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt proberen de fabrieksinstelling terug te zetten?
Of een firmware update te doen..

welke type is het?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Almar1
First Poster
Opties
Dank Rohit!
Ik had de firmware al gecheckt en tv ook al terug naar fabrieks instelling gezet.
Gaat om type UE40H6640.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goed dat je daar al naar gekeken had :smiling-face: toch even voor de zekerheid.. Heb je dan versie 2880.2 erop staan? Dat is de nieuwste versie namelijk.

Terug naar de afstandsbediening, heb je ook de standaard zwarte afstandsbediening bij de TV gekregen? Zo ja, is daar de TV wel mee uit te zetten? Er zitten namelijk 2 verschillende signalen in de Smart Remote, de aan/uit knop werkt met een infra rood signaal en de andere toetsen via een Bluetooth signaal. Ik vermoed dat dit met de Ziggo afstandsbediening hetzelfde is waardoor het lijkt alsof je TV moeite heeft met infrarood. Heb je de TV toevallig ook recentelijk nog ge-reset?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Almar, is er nog iets nieuws te vermelden wat je Smart Remote betreft?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes