Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

4K film streamen van PC naar QE55Q9TV

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2019 02:53 PM)
497 Weergaven
Roodborst
Student
Opties

Goede middag,

 

Ik wil graag hier even mijn probleem posten mogelijk dat er mensen zijn die voor mij een oplossing hebben. Ben sinds enkel weken in het bezit van een Samsung Qled 4K 55 inch TV. Nu zou ik graag een film van mijn PC of netwerkschijf naar de TV streamen. Via bron kan ik de film op mijn netwerkschijf benaderen en afspelen echter ik kan de ondertiteling niet aanpassen.

Verder zou ik een nieuwe nas willen aanschaffen zodat ik mogelijk via Plex kan streamen.

Heeft iemand de oplossing hoe ik een film van mijn netwerkschijf met ondertiteling kan afspelen op mijn TV.

 

Met veriendelijke groet.

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je niet rechtermuisknop op je pc op de film en dan kiezen voor "Op Apparaat weergeven". Plex kan je ook voor je pc aanschaffen en zo ook streamen. Maar de 1e optie zou moeten werken. Of als je windows 10 ofzo hebt Windows toets + P op je toetsenbord tegelijk 1 x drukken en dan kiezen voor "verbinding met draadloos beeldscherm" Op je TV zou je misschien iets moeten activeren hiervoor, op mijn LG heb ik bij bronnen Screen share ofzo staan.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Roodborst
Student
Opties

Robot,

 

bedankt voor het antwoord ga dit proberen. Plex heb ik geprobeerd maar krijg daar geen keuze voor ondertiteling.

 

gr

0 Likes