Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

1 van mijn 7 qleds heeft plekken op het scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2023 08:44 PM)
310 Weergaven
Sideræl
First Poster
Opties

zoals de titel al zegt, ik heb te maken met zwarte wazen, met lijnen die van boven naar onderen gaan. Aan de hardware kan het niet liggen want deze Qled is net 3 weken oud.  Dus dan moet het aan de software liggen, Is Samsung van plan hiervoor een update te geven?

0 Likes
12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Sideræl ,

Heb je wat meer informatie? Er zijn nogal wat qled tv's 🤷‍♂️.

Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick

Sideræl
First Poster
Opties

Maakt dat wat uit dan Het is een qled van samsung dat is toch genoeg informatie Maar omdat je er zo je best voor doet, geniet ervan 65q74B en ja het is een nederlands model want het is bij een zeer betrouwbare nederlandse webwinkel aangeschaft.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Sideræl ,

Ik graag weten wat ik voor me heb. Je kunt daar de leeftijd uit afleiden.
Zou je een beeldtest willen doen? Graag conform deze eisen -> Eisen beeldtestdoto's 
Dat wordt dus morgen. Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.

signatureee
Groet, Dick

Sideræl
First Poster
Opties

Al gedaan die beeldtest 20 minuten geleden en daar was het ook zeer klote. Er is overduidelijk wat mis met de software van de tv. mijn televisie heeft nooit deze devices waar jij het over hebt hoe gaat samsung dit oplossen?

0 Likes
Sideræl
First Poster
Opties

@Dick  schreef:

@Sideræl ,

Ik graag weten wat ik voor me heb. Je kunt daar de leeftijd uit afleiden.
Zou je een beeldtest willen doen? Graag conform deze eisen -> Eisen beeldtestdoto's 
Dat wordt dus morgen. Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.

Ik ben in het bezit van zogeheten daglichtlampen waardoor het dus niet uitmaakt of ik deze fotos overdag maak of in de avonden. er zijn duidelijk problemen te zien op de beeldtest. Wat is de volgende stap moet ik wachten op een update nu?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Sideræl ,

A. Ik weet wat ik heb geschreven.
B. Lampen zijn niet hetzelfde als daglicht en kan reflectie veroorzaken.
C. Zonder foto's gezien te hebben, is het niet te beoordelen.

signatureee
Groet, Dick

Sideræl
First Poster
Opties

Maar je leest niet wat ik heb geschreven, die beeldtest heb ik al gedaan!! En ik heb het beoordeeld en er is een software probleem dus wat is de volgende stap?

Ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent van de kwaliteit van mijn daglichtlampen, deze geven net zoveel licht als daglicht. Hierdoor heb ik de beeldtest kunnen doen en beoordelen. Maar wat is nu de volgende stap? Moet ik het 3x vragen of ga ik nu een advies krijgen van samsung hier?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Sideræl ,

Een forum is geen directe helpdesk..

signatureee
Groet, Dick

Sideræl
First Poster
Opties

ik heb vier keer gevraagd wat de volgende stap is je beantwoord wel andere mensen maar mijn vraag negeer je ik vind dit zeer onbeschoft.

0 Likes