Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

wachtwoord voor opstarten tablet S8 ultra gevraagd gevraagd na update software.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2023 08:14 AM)
954 Weergaven
maphilib
First Poster
Opties

Beste,

Na een update van de software One UI vraagt de tablet om opgestart te worden met een wachtwoord, doch ik heb hiervoor geen wachtwoord voor ingesteld. Gevolg ik kan de tablet niet meer aangezet krijgen. Tablet is van eind maart/begin april. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@maphilib 

Dit zal niet gaan werken, je zult dit vooraf op het apparaat zelf moeten instellen terwijl je bent ingelogd met het Samsung account. Wanneer het niet lukt om de tablet te ontgrendelen zal de volgende stap een reset worden. Je hebt hiervoor wel je inloggegevens nodig van het Samsung of Google-account 😇 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@maphilib 

Hoi Marc, goedemorgen.

Wanneer je dit achteraf hebt ingeschakeld via een ander apparaat gaat dit helaas niet werken. Je kan de tablet wel resetten en door middel van je Google Account of Samsung account kan je deze ook weer opnieuw instellen.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
WesleyR
Pioneer
Opties
Beste is dit een Lte /5g versie met sim.Dan moet je sim code ingeven.Kan zijn door dat je je gegevens heb overgezet van oude tablet naar de s8 ultra dat deze ook het wachtwoord heeft overgenomen van oude tablet. Als dit niet werk moet je een hard reset uitvoeren, Let op als je dit doet ben je al je gegevens , instellingen, foto's , muziek,film, apps kwijt, ten zij je een back-up hebt.maar denk wel dat je een back-up hebt want je toestel is nog Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet. Wacht een paar seconden. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.hopelijk kan je weer vlug in je samsung tab s8 ultra . Mvg Wesley
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @maphilib, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de optie voor het ontgrendelen op afstand ook ingeschakeld staan? Je kan het toestel dan ook op afstand ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Heb je naast een patroon of code ook een wachtwoord ingesteld? En heb je hier ook het wachtwoord van je Samsung-account ingevoerd?

Groeten,

Martijn

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Bij het gelijktijdig indrukken van de knoppen Power en Volume Up kom ik bij het android logo doch daarna vraagt de tablet gewoon terug een wachtwoord van 4 tekens waarvan minstens 1 letter. (Home/Bixby is mij onbekend). Ik had voor dit toestel helemaal geen wachtwoord ingesteld. 2 maand oud ... 

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Toch alvast bedankt. Mvg Marc.

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Ik heb de tablet gematcht met mijn GSM (die heeft ook geen paswoord) 

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Ik had helemaal geen wachtwoord ingesteld. Bij smart things (ontgrendelen op afstand) vindt deze mijn TAB niet.  Als ik nu bv mijn oude tablet terug opstart met SIM kaart van de nieuwe TAB.  en dan op de oude TAB de ontgrendeling op afstand inschakel. Om daarna de SIM kaart terug naar de nieuwe TAB over te zetten ...  misschien kan dat dan wel helpen 

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Ook alvast bedankt Mvg Marc

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @maphilib, goedemiddag. 

Het overzetten van een SIM-kaart zal geen effect hebben op de instelling voor het ontgrendelen op afstand. Hiervoor dient de tablet met het Samsung account te zijn aangemeld bij SmartThings Find. Heb je een vergrendeling ingesteld voor je Samsung account?

Groeten,

Martijn

0 Likes
maphilib
First Poster
Opties

Goedenavond Martijn,
Ik heb bij mijn weten geen vergrendeling ingesteld voor mijn account.
Mvg
Marc

0 Likes