Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update bij family link

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2023 08:07 AM)
852 Weergaven
lvdm
Apprentice
Opties
Ik heb family link geïnstalleerd op de Samsung tablet. Hierbij ouderlijk toezicht toegepast en schermtijd gekoppeld. Maar als de tablet nu een update melding geeft voor een app bijv YouTube blokkeert deze direct totdat hij is geüpdatet. Maar ik krijg nu juist dat updaten niet voor elkaar, hoe werkt dat? Ik heb volgens mij de playstore niet als app in zijn profiel gezet. En ik kan ook niet dmv toegang door ouders dit voor elkaar krijgen. Heeft iemand een tip?
0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
0 Likes
lvdm
Apprentice
Opties
Ja die heb ik geraadpleegd, maar Google play store staat niet in de lijst van Apps die je kan blokkeren of deblokkeren waardoor ik de update niet kan uitvoeren.
Ik heb alleen een account van mijn zoon in de lijst, niet van mijzelf.
0 Likes
lvdm
Apprentice
Opties
Zou ik dus eerst Family Link moeten verwijderen als gezinsgroep om op de tablet updates te kunnen uitvoeren?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @lvdm ,

Family link is geen fijne software, je kunt het beter niet gebruiken. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lvdm
Apprentice
Opties
Ja dat was ook mijn conclusie, en verwijderen is ook een dingetje
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is inderdaad een zeer gevoelig onderwerp. Niemand kan een ander vertellen hoe zij hun kind opvoeden. Maar aan de andere kant is deze software enorm vervelend voor de kinderen. Er zijn teveel restricties wat voor frustraties zorgt. Veel kinderen vinden omwegen om alsnog te doen wat ze willen doen. En daarnaast is er de privacy kwestie. Het is eigenlijk best erg als je als kind geen privacy heeft op een telefoon.. als de ouders zomaar in je berichten kunnen komen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick