Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet a7 resetten

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2024 06:12 PM)
1454 Weergaven
YanniekW
Explorer
Opties
Ik heb een van mijn oude tablets gevonden, die ligt echt al een jaar of 2 weg te rotten in mijn kast. Maar mijn broertje kan nog best gebruik maken van deze tablet. Alleen heb ik 1 probleem, ik ben de pincode vergeten. Dus is er maar 1 oplossing, de tablet naar fabrieksinstellingen zetten. Maar ik kan online geen duidelijke instructies hierover vinden. Weet iemand hoe ik mijn tablet a7 naar fabrieksinstellingen zet zonder een pincode te gebruiken?

Alvast bedankt, 

Yanniek
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Salista
Navigator
Opties
Geen idee of het werkt, maar ik kwam dit tegen.

Toestel resetten via recovery mode:

Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.Wacht een paar seconden.Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.Je toestel wordt nu gereset

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Salista
Navigator
Opties
Geen idee of het werkt, maar ik kwam dit tegen.

Toestel resetten via recovery mode:

Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.Wacht een paar seconden.Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.Je toestel wordt nu gereset

0 Likes
YanniekW
Explorer
Opties
Gelukt hoor, moeste hem alleen wel met mijn pc verbinden via een snoer om in recovery mode te komen. Bedankt voor de oplossing!
Salista
Navigator
Opties
Graag gedaan
0 Likes