Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet S8+: moederbord stuk

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2026 10:37 PM)
280 Weergaven
Zwaan7
First Poster
Opties

Hierbij wil ik een klacht indienen over mijn Samsung Galaxy Tab S8+ tablet.

De tablet is circa 2,5 jaar oud en heeft destijds €930 gekost. Inmiddels is het moederbord defect geraakt. Voor reparatie heb ik te horen gekregen dat de kosten meer dan €800 bedragen, wat naar mijn mening niet in verhouding staat tot de levensduur en de oorspronkelijke aanschafprijs van het product.

Ik ben van mening dat ik als consument mag verwachten dat een tablet in deze prijsklasse langer dan 2,5 jaar meegaat zonder dergelijke ernstige gebreken. Op basis van de wettelijke conformiteit (artikel 7:17 BW) heb ik recht op een deugdelijk product.

Daarnaast heb ik tot op heden geen reactie ontvangen van Samsung op mijn verzoek om ondersteuning.

Aangezien ik de tablet bij bol.com heb aangeschaft, wend ik mij tot u als verkoper met het verzoek om een passende oplossing. Hierbij denk ik aan kosteloze reparatie, vervanging of een redelijke tegemoetkoming in de kosten.

0 Likes
1 Antwoord
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Aangezien de tablet het 2.5 jaar heeft volgehouden is het dus wel een deugdelijk product, anders was het wel eerder stuk gegaan.

2.5 jaar wil zeggen dat de fabrieksgarantie voorbij is.

Wettelijke garantie gaat via de verkoper, je zult dit dus met bol.com moeten oplossen, of als er een externe verkoper via Bol.com was dan met hun.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick