Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TAB SM-T800 reboot spontaan

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2017 07:14 PM)
708 Weergaven
JohanK
Apprentice
Opties

Vandaag ging mijn TAB S spontaan uit. Na het opnieuw opstarten gaat deze meteen rebooten en dit proces blijft maar doorgaan. Ik heb geprobeerd om in de veilig modus op te starten, maar ook dan gaat deze na de opstart weer rebooten. De accu is volledig opgeladen. Wanneer ik de oplader aansluit en dan opstart, schakelt de tablet zich na de opstart uit.

Kan het zijn dat de accu defect is en daardoor dit probleem veroorzaakt?

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn en of dit te verhelpen is?

0 Likes
4 Antwoorden
Davey
Helping Hand
Opties

Hi Johan,

Lukt het wel om een reset uit te voeren? Hopelijk is deze issue er dan uit! Zo niet kan je het beste naar een servicepunt gaan van ons. Ik ben benieuwd of dit gaat helpen :winking-face:

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes
JohanK
Apprentice
Opties
Hoi Davey,

Reset uitgevoerd, maar de tablet komt daarna weer in een loop terecht en blijft constant opstarten. Terugzetten naar fabrieksinstellingen ging ook, blijft dan hangen bij het downloaden van de software. Vandaag de tablet afgegeven bij een reparatiebedrijf in mijn dorp. Die heeft vastgesteld dat de usb-poort niet goed functioneert: zijn pc kan geen verbinding met de tablet maken om de software opnieuw te installeren. Volgende week wordt de usb-poort vervangen en hopen dat dan het probleem opgelost is.
0 Likes
JohanK
Apprentice
Opties
Correctie op mijn reactie:
Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ging NIET, blijft daarna in een loop.
Aanvulling:
Als de usb-poort vervangen is probeert men de software opnieuw te installeren. Als dat ook niet helpt zou het aan een defecte chip liggen en valt de tablet niet meer te repareren volgens het reparatiebedrijf.
De garantie op de tablet is helaas 2 maanden geleden verlopen.
0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Johan,

Dat is geen leuk nieuws! Op het moment dat de usb niet werkt kunnen ze moeilijk de software volledig erop en eraf halen.

Houd je mij op de hoogte van de status?

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes