op 20-02-2017 04:31 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:42 PM door RobertS
Vandaag ging mijn TAB S spontaan uit. Na het opnieuw opstarten gaat deze meteen rebooten en dit proces blijft maar doorgaan. Ik heb geprobeerd om in de veilig modus op te starten, maar ook dan gaat deze na de opstart weer rebooten. De accu is volledig opgeladen. Wanneer ik de oplader aansluit en dan opstart, schakelt de tablet zich na de opstart uit.
Kan het zijn dat de accu defect is en daardoor dit probleem veroorzaakt?
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn en of dit te verhelpen is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-02-2017 04:20 PM
Wat een gedoe tsarevitsj!
Wellicht dat het wat is dat ik een afspraak voor je inplan, zodat we op afstand met je mee kunnen kijken en kunnen helpen bij het herstellen van de back-up op je nieuwe tablet?
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Als je mij een privebericht kan sturen met een datum en tijdvak wanneer jou schikt + je contactgegevens waarop we je kunnen bereiken, plan ik een afspraak voor je in.
Ik ga er van uit dat je er dan samen met mijn collega's uit zal komen. 😁👍
op 24-02-2017 04:23 PM
Hi Tsarevitsj,
Dat is niet relaxed inderdaad!
Ik ben allang blij dat je wel een manier hebt kunnen vinden met mijn collega's. Ik zal het compliment doorgeven aan Bruce.
Super fijn weekend
op 20-02-2017 04:58 PM
Hey Tsarevitsj,
Welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel!😁
Op welke Android draait de Nexus Tab? Je hoeft Smart Switch niet te installeren op het toestel, je kan als de Android versie het toe laat een back-up maken op je PC/laptop en deze vervolgens herstellen op je nieuwe Tab A! Als dit niet lukt, kan je ook een back-up maken met Kies, en vervolgens Smart Switch openen, klik op herstel en kies voor het back-up bestand van Kies. Waarna je deze op de tab A kan herstellen.
Laat je even weten of het is gelukt?
op 20-02-2017 05:03 PM
Dag Bruce, de Android versie op de Nexus is 5.1.1
Ik ga proberen jouw advies uit te voeren...tot zover bedankt.
op 20-02-2017 05:26 PM
@Bruce, heb je nog een tip voor mij in deze. Als ik KiesSetup.exe download wordt het bestand niet herkend door filemanager en wordt dan niet geïnstalleerd.
op 21-02-2017 09:39 AM
Goedemorgen!
Als de Android versie 5.1.1 is, kan je gewoon gebruik maken van Smart Switch op je PC/laptop: Back-up terugzetten
Dan maak je dus een back-up van je oude toestel, welke je op de nieuwe Tab kan herstellen. Als dit niet werkt en je dus op Kies moet overgaan kan je het bestand proberen uit te voeren als Administrator.
Laat je even weten of het lukt? Mocht je er niet uit komen, kan ik altijd nog een meekijkafspraak inplannen!
op 21-02-2017 02:41 PM
Goeiemiddag en bedankt voor je reactie. Het probleem zit em hierin dat ik Kies niet kan installeren op de Nexus na het downloaden daarvan en SmartSwitch geeft aan vanuit de Store dat de Nexus hiervoor niet geschikt is. Uiteraard kan ik beide progjes wel op mijn desktop installeren maar beide progjes zien de Nexus niet zodat ik simpelweg geen backup kan maken naar de Desktop.
De Nexus is vreemd genoeg wel te zien met Windows Verkenner maar daar blijft het dan bij. Ik kan b.v. met True Image geen backup maken van de Nexus dus er is vooralsnog niets terug te zetten op de Galaxy Tab.
op 22-02-2017 04:20 PM
Wat een gedoe tsarevitsj!
Wellicht dat het wat is dat ik een afspraak voor je inplan, zodat we op afstand met je mee kunnen kijken en kunnen helpen bij het herstellen van de back-up op je nieuwe tablet?
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9. Als je mij een privebericht kan sturen met een datum en tijdvak wanneer jou schikt + je contactgegevens waarop we je kunnen bereiken, plan ik een afspraak voor je in.
Ik ga er van uit dat je er dan samen met mijn collega's uit zal komen. 😁👍
op 23-02-2017 01:35 PM
Vanwege het gedoe heb ik handmatig alles maar aangepast/geïnstalleerd op de Galaxy Tab én met SmartSwitch het één en ander overgezet van de Galaxy S6, dat ging wel prima.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ik met zowel Kies als SmartSwitch de Nexus niet kan bereiken terwijl ik hem wel kan zien met Windows Verkenner, zo'n oud beestje is de Nexus nou ook weer niet.
Bruce, in ieder geval bedankt voor de genomen moeite en ik heb inmiddels de eerste backup al gemaakt met de Galaxy Tab :smileywink:
op 24-02-2017 04:23 PM