Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab S7+ snelheid aanwijzer touchpad werkt niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2022 04:01 PM)
522 Weergaven
lnoorman
Journeyman
Opties
Hallo,

Ik heb een Samsung Tab S7+ met de officiele keyboardcover. Sinds de laatste softwareupdate naar Android 13 werkt de snelheidregulering van het touchpad niet meer. Met een schuif kan je in de instellingen aanpassen hoe snel de aanwijzer moet gaan als je over het touchpad heen gaat met je vinger. Er zit geen verschil in snelheid tussen de laagste en hoogste stand.
0 Likes
8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heel stomme vraag misschien, maar heb je de tablet al eens opnieuw opgestart?

lnoorman
Journeyman
Opties
Nee hoor, prima vraag! Ik zet mijn tablet dagelijks aan/uit, dus dat kan het niet zijn denk ik
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lnoorman, goedemorgen.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

En heb je ook de toetsenbord instellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen Beheer > Instellingen Samsung Toetsenbord > Resetten naar standaardinstellingen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
lnoorman
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,

Bedankt voor de tips!
Ik heb de veilige modus opgestart en ik merk helaas geen verschil met de snelheid van de trackpad. Hetzelfde geldt voor het resetten van het Samsung toetsenbord. Ook hier geen verschil.

Groetjes, Lars
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je tablet bij één van de service punten of het aanmelden van je tablet voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
lnoorman
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,

Ik vraag mij af of dit ligt aan de hardware. Ik heb het idee dat het een android 13 bug zou kunnen zijn. De tablet en het toetsenbord werken verder prima namelijk
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

lnoorman
Journeyman
Opties
Hartelijk bedankt! Ik ga dat even doen!