Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tablet S9 fe plus

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2023 03:18 PM)
243 Weergaven
ClausJZ
Big Cheese
Opties
Een beste tablet voor doorsnee gebruik. Ruim scherm wat ik zelf als zeer prettig ervaar zonder dat hij te groot of zwaar is. Komende vanaf de tab S5e moet ik zeggen dat het geen gemis is dat de tab S9 fe plus geen amoled scherm heeft. De kleuren zijn helder, het beeld is scherp en een voordeel is toch zeker dat het een 90 Hz verversings snelheid heeft. Voor nu met ruim 1 week in gebruik kan ik alleen maar zeggen dat ik tevreden ben met mijn keuze.

Maar toch een vraag...de laatste (of eerste) beveiligingspatch staat nog op 1 augustus 2023. Hoe vaak rolt die uit in een jaar?

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag Claus!

Mooi om te horen dat je er blij mee bent 😎 Qua updates komt het ook wel goed die komen per kwartaal. Zo gaat het meestal met tablets.

Ik hoop dat je lang zult genieten van deze mooie tablet🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag Claus!

Mooi om te horen dat je er blij mee bent 😎 Qua updates komt het ook wel goed die komen per kwartaal. Zo gaat het meestal met tablets.

Ik hoop dat je lang zult genieten van deze mooie tablet🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ClausJZ
Big Cheese
Opties
Dat is goed om te weten Patrick, ik was gewoon benieuwd 🙂
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je mag altijd vragen stellen💪🙂 Lijkt me echt heerlijk zo'n tablet😎
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ClausJZ
Big Cheese
Opties
Thanks Patrick. Yep, het is een aanrader. Vooral prijstechnisch gezien ten opzichte van de tab S9 plus 😉. Die viel voor mij buiten het budget.
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Snap ik, het leven is al duur genoeg. De Tab S9 FE Plus is daardoor perfect voor iedereen🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick