Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A8 2021 SD kaart delen met andere gebruikers/profielen niet mogelijk?

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2022 06:49 PM)
296 Weergaven
JcJay
Explorer
Opties

Hi,

Begin deze maand ook de nieuwe Tab A8 2021 aangeschaft. Ik deel 'm met m'n gezin en heb de tablet zo ingedeeld dat elk gezinslid een (volledig) gebruikersaccount heeft. Zo deden we dat ook op de onze vorige (Tab 10.1 2016). 

Nu lopen we tegen het probleem aan dat alleen de hoofdgebruiker toegang heeft tot de externe opslag/SD kaart... alleen de hoofdgebruiker (ik) kan bijvoorbeeld appstore verplaatsen naar de SD kaart. Wanneer mijn vrouw of één van m'n oudste kids op hun gebruikersaccount een app downloaden en willen verplaatsen van de interne opslag naar de externe opslag, krijgen we de melding 'onvoldoende opslagcapaciteit'. Is apart want er zit een geheugenkaartje in van 128gb met praktisch niks erop (126gb beschikbaar). Op onze vorige tablet kon een ieder wel een app verplaatsen naar de sd kaart. Iemand hier een oplossing voor, voor de tab A8 2021?

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De apps staan toch ook op de tablet onder jou account? Kan jij ze dan niet verplaatsen? De Tab A8 is denk ik niet de meest geschikte tablet om met het hele gezin te delen op zo een manier, dan zou ik een krachtigere en 1 met meer opslag intern kopen. Maar loopt het geheugen intern momenteel vol? Anders zou ik niet steeds alle apps verplaatsen naar SD. Heel veel apps kunnen dit tegenwoordig zelf ook niet omdat het anders te traag word, ook Android zelf blokkeert hier soms in. Het is geen oplossing voor je probleem maar ik denk ook niet dat het kan, probeer anders een Foutrapportage te sturen met de Samsung Members app.

Stars-Moderator-signature-800x200-2