Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A7 systeem geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2022 03:04 PM)
975 Weergaven
Bram B
Navigator
Opties

Hallo, 

Ik heb nu bijna een jaar een Tab A7. En die bevalt prima. 

Allen de afgelopen tijd gaat het systeem geluid ( zoals ontgrendel geluid) na een tijd van zelf helemaal uit en dat is super irritant. Is er een oplossing voor dat het geluid niet van zelf uit gaat. 

Ik gebruik de stille modus wel allen als ik die uit zet gaat het geluid soms wel aan en soms ook niet 

De tablet is update. ( Android 11 OneUI 3.1)

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt dat je inderdaad in de Veilige Modus geen spelletjes kan spellen, wel kunnen we in de Veilige modus nagaan of het systeem geluid uit zichzelf uitgaat. Wanneer er tijdens de Veilige Modus geen afwijking wordt ervaren, zal een app dit veroorzaken. Verwijder dan 1 voor 1 de laat geïnstalleerde apps totdat het issue niet weer voorkomt. 

Een iets rigoureuzere ingreep is om de tablet terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maak vooraf wel een back-up van je Tab om alles veilig te stellen. Stel je tablet vervolgens in zonder back-up en installeer je apps 1 voor 1 vanuit de Google Play Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb geen scherma ingesteld voor niet storen. En bixby heb ik nooit ingesteld en ik vraag mij af of die er op zit.
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Even voor de duidelijkheid het gaat om het geluid van de sider die omcirkeld is.Screenshot_20220522-120502_One UI Home_232_1653213949.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Bram B, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is inderdaad niet heel erg handig. Sinds wanneer ervaar je dit? En is dit dan bij het gebruik van bepaalde apps?

Ervaar je dit ook als je je tablet hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Een andere mogelijk is om een afspraak te maken voor Hulp-op-Afstand. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb er al wel even last van. Maar mijn tablet staat nu ongeveer 80 uur aan en ik heb net ontdekt dat het geluid is uit gegaan de enige apps die gebruikt zijn zijn 2 spelletjes.
Verder hou ik het nog indegaten en de veilige modus test ik later.
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb de tablet even in veilige stand gehad allen de spelletjes zijn dan niet beschikbaar waar door ik dat niet kan testen maar ik ga er van uit dat het dat is maar ik hou dat nog even in de gaten
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt dat je inderdaad in de Veilige Modus geen spelletjes kan spellen, wel kunnen we in de Veilige modus nagaan of het systeem geluid uit zichzelf uitgaat. Wanneer er tijdens de Veilige Modus geen afwijking wordt ervaren, zal een app dit veroorzaken. Verwijder dan 1 voor 1 de laat geïnstalleerde apps totdat het issue niet weer voorkomt. 

Een iets rigoureuzere ingreep is om de tablet terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maak vooraf wel een back-up van je Tab om alles veilig te stellen. Stel je tablet vervolgens in zonder back-up en installeer je apps 1 voor 1 vanuit de Google Play Store.

Groeten,

Martijn

0 Likes