Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Tab A8 double tap to wake i.c.m. oplader

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2023 01:16 PM)
240 Weergaven
mk13139
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung Tab A8 aan de muur hangen welke ik gebruik als interface voor mijn domotica systeem. De tablet zit in een lijst en zit permanent aan de oplader (tot 85% zonder snelladen).

Sinds de laatste twee updates werkt 'double tap to wake' niet meer wanneer de tablet aan de lader zit. Als ik de lader ontkoppel werkt dit gewoon prima, echter voor een permanente wall panel tablet is dit niet echt handig.

Hebben meer mensen hier last van? Of zou wellicht iemand met eenzelfde tablet kunnen testen of zij dit probleem ook ondervinden?

0 Likes
5 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Hoi MK13139,

Vervelend! Heb je al gekeken bij Instellingen > Geavanceerde Functies > Bewegingen en gebaren > 2x tikken voor inschakelen scherm?

Dat zou moeten helpen.

Groet, Henri
0 Likes
mk13139
Journeyman
Opties

Hoi Henri,

Uiteraard is deze optie ingeschakeld. Zoals aangegeven werkt dit prima als de tablet niet aan de lader ligt, maar als de lader aangesloten is werkt dit niet meer

Henris5
Voyager
Opties
Aha het werkt dus alleen als de oplader niet aangesloten is.
Bijzonder. Dan is het wellicht iets softwarematigs wat ontstaan is na die softwareupdates.
Heb je het al doorgeven aan de ontwikkelaars?
0 Likes
mk13139
Journeyman
Opties

Dat klopt. Ik heb al geprobeerd de tablet naar fabrieksinstellingen te resetten, maar dit mocht niet baten.

Ik heb dit nog niet aan de ontwikkelaars doorgegeven, hoe zou ik dit het beste kunnen doen?

Henris5
Voyager
Opties
Ik heb het even op mijn tablet getest (weliswaar een ander model), daar werkt het wel, ook met oplader. Wellicht is het dus iets voor het model dat jij hebt.

Feedback geven kan via Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback.