Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps sluiten meteen na open, SAMSUNG tab A6 (SM-T580) (android 8.1.0)

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2023 07:56 PM)
511 Weergaven
Members_36zwxVI
Apprentice
Opties

Apps sluiten meteen na openen, SAMSUNG tab A6 (SM-T580), dit is gekomen nadat de tablet aan de oplader heeft gelegen.

Ik heb Chrome al uitgezet, en System WebView geupdate en daarna Chrome (ook ge-update)  weer aangezet en tablet opnieuw opgestart, maar dat lost niets op.

O.a de apps van Gmail, Marktplaats, SolarEdge,   etc.  krijg de melding  ...... app...  is gestopt.

Wie heeft een oplossing ??? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_36zwxVI
Apprentice
Opties

Hoi Patrick, ik heb enkele apps dit dit issue hadden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet het gewenste resultaat er zal dan niets anders opzitten dan terug naar de fabrieksinstellingen en hopen dat het euvel dan is opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Vervelende situatie, ik zou alle apps die dit hebben verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dat niet helpen dan is een fabrieksherstel de oplossing.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Members_36zwxVI
Apprentice
Opties

Hoi Patrick, ik heb enkele apps dit dit issue hadden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet het gewenste resultaat er zal dan niets anders opzitten dan terug naar de fabrieksinstellingen en hopen dat het euvel dan is opgelost.

0 Likes