Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchronisatie email

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2023 08:56 AM)
439 Weergaven
Strego
Apprentice
Opties
Beste Samsung Community

De standaard Samsung email app synchroniseerd niet automatisch alle Imap mappen

Bij de IMAP account van Caiway wordt de Prullenbak niet automatisch door de Samsung app gesynchroniseerd met de email account server van Caiway. De Prullenbak moet ik steeds handmatig synchroniseren. De Prullenbak staat ook niet vermeld bij de app instellingen in het overzicht "Emailmappen om te synchroniseren" Deze kan dus ook niet aan gezet worden.

Is er een oplossing dat de Samsung email app automatisch ook de Prullenbak synchroniseerd

Alvast bedankt
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. En wellicht dat je dit bij een toekomstige update wel kan instellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. En wellicht dat je dit bij een toekomstige update wel kan instellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes