Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SM T-110 tab 3 lite bluetooth toetsenbord pairing time out

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2017 02:49 PM)
631 Weergaven
Yasmin10
First Poster
Opties

Ik heb zojuist mijn SM T-110 tab 3 lite tablet helemaal hard gereset en geüpdate. Toen wou ik mijn nieuwe bluetooth toetsenbord pairen. Het toetsenbord staat aan, de T-110 vindt 'm, en als ik druk om te pairen krijg ik een schermpje met de code die ik moet intikken. Maar het probeem is dat ik daar maar 3 seconden voor krijg, omdat de T-110 het pairing proces dan afbreekt met de melding dat ik een verkeerde code heb ingetikt. Dit gebeurt of ik nu bezig ben met intikken, of dat ik helemaal niets in tik. 3 seconden is natuurlijk veel te kort om een vijfcijferige code in te tikken. Ik denk dat dit een foutje van Samsung is, de time-out zo kort te maken. Ik hoop dat Samsung deze fout wil herstellen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Yasmin,

Blijkbaar stuurt het toetsenbord een signaal uit dat door de tablet wordt opgepikt als een karakter. Dat karakter komt niet overeen met de gevraagde code waardoor hij het signaal blokkeert.

Ik wil graag met je kijken hoe het gaat na het forceren van een input. Kun je eens proberen op het toetsenbord de [END]-knop ingedrukt te houden en dan verbinden en de code intikken (met [END] nog ingedrukt). In principe kan een andere toets ook, maar [END] blokkeert in elk geval het intikken van de cijfers niet, waar veel andere toetsen dat wel doen.

Ik hoor graag hoe dit gaat!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Yasmin,

Blijkbaar stuurt het toetsenbord een signaal uit dat door de tablet wordt opgepikt als een karakter. Dat karakter komt niet overeen met de gevraagde code waardoor hij het signaal blokkeert.

Ik wil graag met je kijken hoe het gaat na het forceren van een input. Kun je eens proberen op het toetsenbord de [END]-knop ingedrukt te houden en dan verbinden en de code intikken (met [END] nog ingedrukt). In principe kan een andere toets ook, maar [END] blokkeert in elk geval het intikken van de cijfers niet, waar veel andere toetsen dat wel doen.

Ik hoor graag hoe dit gaat!

kevin-sig