16-12-2021 07:54 PM - bewerkt 16-12-2021 08:29 PM
ServiceBeste,
Ik heb een half jaar geleden een Galaxy Tab S6 bij u gekocht, hier heb ik meteen een care+ verzekering bij aangeschaft. Nu heb ik nooit het Imei nummer bewaard van de tablet en nu is helaas het scherm volledig zwart en kan deze Imei niet meer achterhalen. Ik heb wel de mail met polis- en serie nummer maar kan hier niet mee inloggen op samsung care+ Service Portal, ook niet met mijn mail adres. Ook heb ik al gebeld en heb ik verschillende keren contact gehad via Whatsapp.
De laatst genoemde hebben mij meerdere malen beloofd een mail te sturen zodat ik de claim in kon dienen. Vandaag de dag nog steeds geen mail ontvangen. Dit loopt al vanaf 30 oktober, kan iemand mij helpen?
17-12-2021 04:45 AM - bewerkt 17-12-2021 04:46 AM
Hoi @Clauwers,
Met je Samsung account kun je je IMEI-nummer achterhalen.
Stap 1. Log in via https://findmymobile.samsung.com/#home
Stap 2. Selecteer het apparaat via het hamburgermenu waar je meer informatie over wilt.
Stap 3. Druk op meer (de drie puntjes).
Stap 4. Druk op IMEI-informatie.
Stap 5. Als er een slotje voor stond: volg de stappen voor tweeledige verificatie om te bevestigen dat jij het echt bent.
Stap 6. Druk opnieuw op IMEI-informatie. Je hebt nu je IMEI-nummer in beeld (of bij een tablet zonder simkaart je TWID).
op 20-12-2021 10:59 AM
Hi @Clauwers, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder.
Heeft jouw tablet wel de optie voor het plaatsen van een SIM-kaart? En is het je al gelukt om de tablet aan te melden voor een reparatie?
Groeten,
Martijn
op 26-12-2021 01:31 PM
Allen,
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Helaas is mijn toestel niet geregistreerd in "Find my".
Het is een tablet met alleen Wifi.
Ook heb ik weer contact gehad via de telefoon een aantal dagen geleden, maar heb wederom niets meer gehoord.
27-12-2021 05:35 PM - bewerkt 27-12-2021 05:35 PM
Hi @Clauwers, weet je ondertussen al meer? Stuur mij anders even een privébericht met daarin het telefoonnummer dat je gebruikt hebt. Dan zoek ik uit waarom je nog niets hebt vernomen. Je kunt mij gemakkelijk bereiken via deze link: https://bit.ly/32v1I6T Tot dan!
Groeten,
Joey
op 05-01-2022 10:02 AM
Samsung ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word. Ik ga nu rechtsbijstand inzetten, na bijna 3 maanden nog niks geregeld.
op 07-01-2022 10:59 AM
Hi @Clauwers, goedemorgen.
Allereerst mijn excuses dat dit al enige tijd loopt, het is zeker niet onze bedoeling om je dit gevoel te geven.
Ik heb zojuist even contact gehad met mijn collega hierover en de verwachting is dat er vandaag iemand langs komt om de tablet op te halen. Heb je vanmiddag rond 15:00 hier nog geen bericht van gehad of iemand aan de deur, stuur mij dan een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 09-01-2022 12:12 PM
Geen bericht gehad.
Er is ook niemand geweest naar mijn weten, maar ik was ook op mijn werk.
11-01-2022 09:06 AM - bewerkt 14-01-2022 04:48 PM
op 19-01-2022 08:44 PM
In de avond is er altijd wel iemand thuis. Overdag na de middag, maar ligt ook een beetje aan welke dag men komt.