24-10-2020 01:09 PM - bewerkt 25-10-2020 05:53 PM
Ik heb sinds kort een Samsung tab A7 (2020).
Videostreamen met Videoland en Ziggo Go hapert (schokt). Netflix lijkt niet getroffen door dit euvel.
Bandbreedte is 185 Mbps (speedtest) dus hier zal niet de oorzaak van het probleem liggen.
Zijn de apps van Ziggo en RTL niet 100% compatible met de Tab A7 (2020) ?
Als ik de reacties zie op Internet met de Tab A7 en video lijkt dit een algemeen issue te zijn:
https://www.reddit.com/r/youtubetv/comments/jg4pdc/stuttering_with_samsung_galaxy_tab_a7_2020/
op 09-11-2020 08:26 AM
Ik heb het schokken ook gezien bij sommige embedded video's op websites.
Hier is geen video app bij betrokken.
Het lijkt mij dus eerder een probleem in een codec die bv. door ziggo go/videoland/npo start gebruikt wordt maar niet door youtube/netflix.
op 07-12-2020 10:43 AM
Ik ervaar precies hetzelfde probleem. KPN itv werkt vlekkeloos maar Ziggo Go app schokt enorm. F1 is niet te kijken. Op alle andere toestellen (Samsung S10 bijv) is dit géén probleem.
Het lijkt meer een probleem te zijn met de combinatie tab A7 en Ziggo App.
Het is fijn dat Ziggo hieraan werkt maar het zou ook niet misstaan dat Samsung hier ook naar kijkt.
Ik zou zeggen: "test het even zelf" het is namelijk makkelijk te reproduceren lijkt me.
@Samsung: bij voorbaat dank voor de moeite
op 08-12-2020 08:43 AM
Nieuwe updatevan Sasmung geinstalleerd.
0,0 verbetering.
😞 😞 😞
op 08-12-2020 12:19 PM
op 08-12-2020 12:50 PM
Ik heb het reeds 2x gerapporteerd (met verschillende tab software versies), helaas zonder enige terugkoppeling.
Aangezien het in ieder geval optreedt in de apps Ziggo Go, Videoland, Youtube TV en VUDU lijkt het me dat samsung dit zeker mag onderzoeken. Indien het 1 app was dan is het waarschijnlijk dat het issue in de app zit, met min. 4 apps lijkt het mij waarschijnlijker dat het issue in de Tab A7 zit.
op 08-12-2020 02:56 PM
op 15-02-2021 12:51 PM
Dat denk ik niet.
Heb intussen alle mogelijke apps geprobeerd op 6 toestellen. Van Smartphones tot tablets. Zelfs tablet van 5 jaar oud is in staat op alle apps vloeiende beelden weer te geven. De TAB A7 daarintegen op geen enkel moment.
op 14-11-2021 08:20 PM
Waardeloze tablet, hier ook de Samsung A7 en formule 1 is niet te kijken. Samsung, doe er wat aan
op 16-11-2021 02:17 PM
Hoi @Jaap9, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community!
Je hebt met de Galaxy Tab A7 een erg mooie Tab in handen met ook een hoop mogelijkheden!
Uiteraard zitten wij ook niet stil en om de gebruikerservaring te verbeteren brengen we regelmatig een update uit. Daarnaast is het ook belangrijk dat de app ontwikkelaars dit ook doen.
Omdat het enkel bij de apps VideoLand en Ziggo gebeurt kun je hiervoor contact opnemen met de app ontwikkelaars zelf, wij maken deze apps niet zelf.
Groeten,
Martijn
09-01-2022 04:46 PM - bewerkt 09-01-2022 05:01 PM
Hallo,
Het zijn echt niet alleen de Apps maar het zit in de tab A7 waar het probleem in zit.
Bij mirroring via chroomkast of Mira maakt niet uit, alles hapert wat je spiegeld op je TV of pc-monitor. Met een telefoon A51 of Xiaomi Redmi is alles vloeiend zonder haperingen en hebben een verder bereik, dus de A7 is een teleurstellende aanschaf. 😞 Hij blijkt ook geen MHL te ondersteunen, koop je van alles voor jan met je weet wel. Hij word alleen gebruikt voor projecteren van Tacx training app naar een groot scherm, op de tab zelf hapert het niet maar het beeld op het groot scherm of op een pc-monitor wel, echt niet te doen.
Het lijkt of het verzenden via wifi gesmoord is of dat het nog mindere kwaliteit dan 2,4Ghz is.