Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s7fe tab installeert update niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2023 08:57 PM)
742 Weergaven
Foxi69
Pathfinder
Opties

Tab s7fe kan update niet installeren 

Krijg na poging melding ; kan niet bijwerken

Probeer bij te werken met smart switch op je computer of neem contact tact op met de klantenservice

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Foxi69, goedemiddag.

Heeft jouw tablet wel voldoend vrije ruimte voor de update? Zoals @Patrick ook aangeeft, je bent van harte welkom bij onze service punten. Neem wel je aankoop bon en legitimatie mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedenavond, dat is vervelend om te horen. Probeer inderdaad de update uit te voeren via Smart Switch op uw computer! Ik hoor het graag of het is gelukt of niet.
Wilt u weten hoe u dat moet doen? Dat leest u hier! https://www.samsung.com/ph/support/mobile-devices/how-to-update-software-using-smart-switch/
Mvg, Fatih.
0 Likes
Foxi69
Pathfinder
Opties
Ik heb geen computer
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Oei dat wordt lastig!
Als je geen computer hebt, zijn er nog enkele andere opties die je kunt proberen:

1. Controleer of er voldoende opslagruimte beschikbaar is op je Tab S7 FE om de update te kunnen installeren. Verwijder indien nodig ongebruikte apps of bestanden om meer ruimte vrij te maken.

2. Zorg ervoor dat de batterij voldoende is opgeladen voordat je de update start.

3. Probeer de update uit te voeren via het instellingenmenu op je Tab S7 FE. Ga naar "Instellingen" > "Software Update" > "Updates handmatig downloaden" en volg de instructies op het scherm.

Als geen van deze oplossingen werkt, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van Samsung. Ze kunnen je verder begeleiden bij het oplossen van het updateprobleem, zelfs als je geen computer hebt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je de tablet eens kunnen starten in veilige modus > https://bit.ly/2JQrwvP werkt het daar wel? Hoeveel vrije ruimte is er nog over op de interne opslag?

Als het in veilige modus ook niet werkt zou ik eerst even een fabrieksherstel doen, grote kans dat na het herstellen van Android naar de orignele staat het wel gewoon werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Foxi69
Pathfinder
Opties
Als ik veilige modus wil doen moet ik 3 seconden aan/uit knop indrukken maar dan komt die bixby in beeld
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Swipe naar beneden totdat je uitschakelen ziet en houd die ingedrukt totdat er veilige stand staat.Screenshot_20231023_225408_Settings_1000136399_1698094450.pngScreenshot_20231023_225414_Settings_1000136400_1698094454.png
Foxi69
Pathfinder
Opties
Alles geprobeerd in veilige modus lukt het niet en ook niet na terug zetten fabrieks instelling
Haald update wel op en dan gaat die apps bijwerken tot 25 % en zegd dan fout
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel echt vervelend. Je kunt het of over een paar maanden nog eens proberen of een afspraak maken bij een servicepunt. Ze kunnen Android daar opnieuw erop zetten.
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Foxi69, goedemiddag.

Heeft jouw tablet wel voldoend vrije ruimte voor de update? Zoals @Patrick ook aangeeft, je bent van harte welkom bij onze service punten. Neem wel je aankoop bon en legitimatie mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes