Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Pass op Galaxy Tab S FE

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2021 10:08 PM)
1130 Weergaven
FrankBie
First Poster
Opties

Net mijn Galaxy Tab S FE in huis, probeer Samsung Pass te installeren, maar Google Play maakt de app niet zichtbaar. SPASS werkt wel op m'n S8. Iemand een suggestie?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @M4rc0NL, goedemorgen.

Het klopt inderdaad dat de optie voor de Samsung Pass niet beschikbaar is op de Tab S7FE, dit wordt niet ondersteund door deze tablet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @FrankBie,

Via Instellingen kun je de zoekfunctie gebruiken om Samsung Pass te vinden en te activeren. Deze is inderdaad niet vindbaar via de Play Store, maar is een ingebouwde systeemfunctie.

kevin-sig
FrankBie
First Poster
Opties
Dank voor je suggestie, maar SPass staat er niet bij.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ook niet onder Instellingen >> Biometrie en beveiliging >> Samsung Pass? Voor de duidelijkheid, de functie heet echt "Samsung Pass", niet SPass.

Kun je anders de modelcode van de tablet terugkoppelen?

kevin-sig
FrankBie
First Poster
Opties
Nee, niet gevonden. Productcode SM-T733
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FrankBie, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en welkom op de Samsung Community!

Zie je wel de optie Biometrie en beveiliging terug in het menu Instellingen? Kun je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
M4rc0NL
Apprentice
Opties
Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteren de Samsung Galaxy Tab S7 FE via samsung.com ontvangen. Echter zit bij Biometrie en Beveiliging, en in mijn Samsung account geen Samsung Pass ertussen. Op mijn Galaxy S21 FE werkt het wel gewoon.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @M4rc0NL, goedemorgen.

Het klopt inderdaad dat de optie voor de Samsung Pass niet beschikbaar is op de Tab S7FE, dit wordt niet ondersteund door deze tablet.

Groeten,

Martijn

0 Likes
M4rc0NL
Apprentice
Opties
Das erg balen... mijn goedkope A serie van 2020 had dit zelfs.. en nu een dure FE die dit niet kan?..
Frank dM
Journeyman
Opties

Ja behoorlijk triest van samsung. Wellicht dat een update deze functionaliteit alsnog kan toevoegen

0 Likes