op 17-06-2017 01:06 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:39 PM door RobertS
Beste Samsungklanten,
Wees gewaarschuwd. Heb je een tablet wat 12inch (of groter) is, weet dan dat deze niet door Samsung kan worden opgehaald. Ik heb de mensen van het logistieke bedrijf Dynalogic in drie dagen tijd twee keer aan de deur gehad met een klein koffertje voor het vervoer van telefoons, waar de tablet duidelijk niet in pastte. Er werd me de tweede keer zelfs gemeld dat ik zelf maar een doos moest regelen voor het vervoer (excuse me... aansprakelijkheid en zo??!!???).
Samsung gaf vervolgens toe dat een derde keer Dynalogic langs laten komen vrij kansloos was en er werd voorgesteld dat ik mijn tablet naar een servicepunt bracht. Er zit bij mij geen servicepunt direct in de buurt en heb daarom het product naar de Mediamarkt teruggebracht voor reparatie. Zij snappen wel hoe dit moet worden vervoerd, echter ben ik nu mijn tablet maar liefst 14 dagen kwijt. 25 jaar geleden ging dit ook ongeveer zo. Grote teleurstelling, hoor.
Dank u, Samsung
Chris
op 20-06-2017 03:08 PM
Jeetje Chris, dat is inderdaad nogal omslachtig! Gaat het om de Galaxy View of heb je een andere Tab? Heb je een iRMA-nummer voor mij van toen je hem had aangemeld voor de Ophaalservice? Dan ga ik even navragen wat hun procedure is.
op 20-06-2017 03:27 PM
Ha Lot,
Het betrof de Galaxy TabPro 12.2
Het bijbehorende RMA nummer = puiRMADRSA14749338
op 22-06-2017 04:57 PM
op 27-06-2017 12:56 PM
Jeetje Chris, wat balen! Is het toestel bij MediaMarkt nagekeken? Ik zie in het systeem van onze servicepartner Dynafix geen informatie over deze reparatie, alleen die keer dat het ophalen niet is gelukt (waar ik op dit moment nog geen duidelijkheid over heb trouwens).
op 27-06-2017 01:13 PM
op 27-06-2017 05:09 PM
Ah ok, ik kan niet in het systeem van ComServe kijken voor meer details. Ik begrijp dat je een nieuwe Tab hebt aangeschaft, welke is het geworden? Ga je alsnog een second opinion aanvragen? Je kunt bijvoorbeeld ook terecht bij de Tele2 winkel op Spuistraat 19 in Den Haag.
op 27-06-2017 08:13 PM
op 29-06-2017 07:44 PM
Ik heb inmiddels mijn Samsung tablet terug van de Mediamarkt en heb geprobeerd om met een micro-usb i.p.v. een usb3 kabel aan de gang gekregen en tot mijn grote verbazing is dat gelukt. Wel met moeite omdat even tegen de kabel aantikken al genoeg is om het opladen te stoppen, maar toch....
Dus ondanks het feit dat het reparatie-centrum mij 215 euro aansloeg met een lijst van kapotte onderdelen en waterschade leeft het apparaat nog en is waarschijnlijk een vervanging van de usb3 poort genoeg. Ik vind dit werkelijk schandalig. Ik voel mij door zowel Samsung als de Mediamarkt onprofessioneel behandeld.
Ik ga zelf maar een usb3 poort bestellen en deze in het apparaat zetten, dan ben ik er in ieder geval zelf bij en dat ik niet bedrogen uitkom en dat het me ZEKER geen 215 euro gaat kosten. 😠
op 05-07-2017 03:13 PM
Begrijpelijk! Ondanks alles wens ik je veel succes met de nieuwe en natuurlijk de 'oude' tablet. Vanwege waterschade is de conclusie geweest dat er meer vervangen moest worden dan alleen de USB aansluiting, helaas houden wij ons hierbij aan de conclusie van het reparatiecentrum. Het kan zo zijn dat een nieuwe USB ook binnen de korste keren stopt vanwege de vorige 'schade'.