Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung apparaten groter dan 12 inch worden niet opgehaald door de Samsung ophaalservice

(Onderwerp aangemaakt op: 17-06-2017 01:06 PM)
641 Weergaven
ChrisH
Apprentice
Opties

Beste Samsungklanten,

Wees gewaarschuwd. Heb je een tablet wat 12inch (of groter) is, weet dan dat deze niet door Samsung kan worden opgehaald. Ik heb de mensen van het logistieke bedrijf Dynalogic in drie dagen tijd twee keer aan de deur gehad met een klein koffertje voor het vervoer van telefoons, waar de tablet duidelijk niet in pastte. Er werd me de tweede keer zelfs gemeld dat ik zelf maar een doos moest regelen voor het vervoer (excuse me... aansprakelijkheid en zo??!!???).

Samsung gaf vervolgens toe dat een derde keer Dynalogic langs laten komen vrij kansloos was en er werd voorgesteld dat ik mijn tablet naar een servicepunt bracht. Er zit bij mij geen servicepunt direct in de buurt en heb daarom het product naar de Mediamarkt teruggebracht voor reparatie. Zij snappen wel hoe dit moet worden vervoerd, echter ben ik nu mijn tablet maar liefst 14 dagen kwijt. 25 jaar geleden ging dit ook ongeveer zo. Grote teleurstelling, hoor.

Dank u, Samsung

Chris

0 Likes
14 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Jeetje Chris, dat is inderdaad nogal omslachtig! Gaat het om de Galaxy View of heb je een andere Tab? Heb je een iRMA-nummer voor mij van toen je hem had aangemeld voor de Ophaalservice? Dan ga ik even navragen wat hun procedure is.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
ChrisH
Apprentice
Opties

Ha Lot,

Het betrof de Galaxy TabPro 12.2

Het bijbehorende RMA nummer = puiRMADRSA14749338

:smiling-face:

0 Likes
ChrisH
Apprentice
Opties
Ik heb inmiddels een antwoord van het reparatiecentum terug, waarin wordt beweerd dat er allemaal onderdelen vervangen moeten worden door breuk- en waterschade met een rekening van maar liefst 215 euro.
Dat is echt buitensporig. Dat doet lijken alsof ik de tablet van drie hoog in een zwembad heb laten vallen terwijl het enige euvel was dat de batterij niet meer oplaadde we zijn altijd extreem voorzichtig geweest met het apparaat omdat het zo'n duur ding is.
Ik weet niet wat ik hier nou mee moet en ga de tablet maar ongerepareerd terugvragen en ergens anders een 2nd opinion kan laten doen.
Ik moet zeggen dat na dit alles m'n vertrouwens in Samsung een heftige deuk heeft opgelopen. 😞 😞 😞
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Jeetje Chris, wat balen! Is het toestel bij MediaMarkt nagekeken? Ik zie in het systeem van onze servicepartner Dynafix geen informatie over deze reparatie, alleen die keer dat het ophalen niet is gelukt (waar ik op dit moment nog geen duidelijkheid over heb trouwens).

---------
Signature-Note10
0 Likes
ChrisH
Apprentice
Opties
Het toestel is nagekeken door ComServe Network Netherlands B.V. wat de reparaties uitvoert voor MediaMarkt. Jammer dat er nog geen duidelijkheid is over de mislukte ophaalpogingen.
Ik heb inmiddels een nieuwe tablet besteld omdat ik de tablet niet te lang kan missen voor mijn werk. Ik heb mijn defecte tablet overigens nog steeds niet terug. 😞
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ah ok, ik kan niet in het systeem van ComServe kijken voor meer details. Ik begrijp dat je een nieuwe Tab hebt aangeschaft, welke is het geworden? Ga je alsnog een second opinion aanvragen? Je kunt bijvoorbeeld ook terecht bij de Tele2 winkel op Spuistraat 19 in Den Haag.

---------
Signature-Note10
0 Likes
ChrisH
Apprentice
Opties
Ik ben voor mijn backup tablet voor een Lenovo yogabook tab3 gegaan. Snel scherpe images maken is belangrijk en deze tablet heeft 13MP resolutie en is erg betaalbaar en verder ook erg krachtig.
Mijn broer is electronica expert en kon aan de images in het schade rapport al gelijk zien dat vermoedelijk enkel de usb3 port hoeft te worden vervangen. Dat kan voor een paar euro, dus gaan we maar zelf doen dan. 😕
De Tele2 winkel kan ook maar dan ben ik nog wat extra reiskosten en wederom minimaal een week verder. Daar voel ik een stuk minder voor.
0 Likes
ChrisH
Apprentice
Opties

Ik heb inmiddels mijn Samsung tablet terug van de Mediamarkt en heb geprobeerd om met een micro-usb i.p.v. een usb3 kabel aan de gang gekregen en tot mijn grote verbazing is dat gelukt. Wel met moeite omdat even tegen de kabel aantikken al genoeg is om het opladen te stoppen, maar toch....

Dus ondanks het feit dat het reparatie-centrum mij 215 euro aansloeg met een lijst van kapotte onderdelen en waterschade leeft het apparaat nog en is waarschijnlijk een vervanging van de usb3 poort genoeg. Ik vind dit werkelijk schandalig. Ik voel mij door zowel Samsung als de Mediamarkt onprofessioneel behandeld.

Ik ga zelf maar een usb3 poort bestellen en deze in het apparaat zetten, dan ben ik er in ieder geval zelf bij en dat ik niet bedrogen uitkom en dat het me ZEKER geen 215 euro gaat kosten. 😠

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Begrijpelijk! Ondanks alles wens ik je veel succes met de nieuwe en natuurlijk de 'oude' tablet. Vanwege waterschade is de conclusie geweest dat er meer vervangen moest worden dan alleen de USB aansluiting, helaas houden wij ons hierbij aan de conclusie van het reparatiecentrum. Het kan zo zijn dat een nieuwe USB ook binnen de korste keren stopt vanwege de vorige 'schade'. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes