Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

cashback tab a9 plus 11 inch

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2024 12:44 AM)
343 Weergaven
harryvdmeegen
First Poster
Opties

Beste Samsung, 

Ik wil me registreren voor de cashback actie van de samsung tab a9 plus. 
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=VBYXBUYAH4XKR

Ik heb deze aangeschaft op 11 januari. Ik probeer te registreren voor de cashback echter kan ik het proces niet doorlopen omdat ik geen aanschafdatum kan selecteren (zie foto hieronder) en daarom niet verder kan met de registratie. Ik heb dit reeds op meerdere apparaten en meerdere browsers geprobeerd maar ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen. Kunnen jullie hierbij helpen?

Hartelijk dank alvast.

 

harryvdmeegen_0-1705880484624.png

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @harryvdmeegen ,

ik heb het net geprobeerd en ik kan hier wel een datum selecteren. 

Rohit_0-1705915690958.png

 

Ik zou eens proberen de cookies te wissen en nogmaals te proberen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @harryvdmeegen ,

ik heb het net geprobeerd en ik kan hier wel een datum selecteren. 

Rohit_0-1705915690958.png

 

Ik zou eens proberen de cookies te wissen en nogmaals te proberen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
harryvdmeegen
First Poster
Opties

Dank voor uw reactie. Ik heb het nogmaals geprobeerd zoals uw voorstelde maar helaas blijft hetzelfde probleem bestaan. Ook op een computer van iemand anders.
Is het mogelijk de registratie per e-mail of ander medium te doen?

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @harryvdmeegen, goed dat je dit laat weten en bedankt voor jouw bericht! Heb je dit al eens in een andere browser gedaan? Heb je de website al eens op een ander apparaat bezocht?

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@harryvdmeegen , ik heb het hier meerdere mensen laten uitproberen en het werkt prima. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
harryvdmeegen
First Poster
Opties

Beste Daphne, bedankt voor je reactie.
Ik heb het op allerlei manieren geprobeerd te doen, andere computers, cookies wissen, verschillende browsers, nieuwe browser downloaden, maar het prbleem blijft precies hetzelfde.
Ik heb alle documenten, facturen en foto's hier paraat, is het gezien de moeite die we er nu allemaal instoppen niet mogelijk om het via een ander medium in te dienen? Want met de opmerking "bij ons werkt het prima" kom ik helaas niet veel verder

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @harryvdmeegen,

 

Kan je mij een privébericht sturen met jouw gegevens? ik kijk dan intern naar de mogelijkheden.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
harryvdmeegen
First Poster
Opties

Beste Medewerkers van Samsung,

Is er nog iemand die hier hulp bij kan bieden. De laatste medewerker (Ajay-A) heeft me verzocht alle gegevens op te sturen naar jullie om vervolgens hetzelfde antwoord te geven "bij ons werkt het gewoon dus" en "dus kunnen we niks voor je doen" en reageert nu niet meer.
Ik heb aan al jullie tips voldaan, nieuwe browsers, met/zonder cookies, met/zonder wissen van geschiedenis, verschillende apparaten maar overal hetzelfde probleem dat ik geen datum kan selecteren en dus niet door kan in het menu.
Bedankt alvast.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo harryvdmeegen,

 

Mijn collega heeft de pagina net weer geüpdatete. Kan je controleren op het nu wel bij jou werkt?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
harryvdmeegen
First Poster
Opties

Nee helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Komop beste samsung medewerkers, jullie zijn een wereldwijd opererend bedrijf. Ik heb alle gegevens die jullie nodig hebben, ik heb alle code's gefotografeerd, genoteerd, naar jullie medewerkers opgestuurd. Jullie kunnen me niet vertellen dat de enige mogelijkheid is om deze cashback te ontvangen via een website is die (bij mij in ieder geval) niet adequaat functioneert. Ik heb het gisteren zelfs nog via een samsung account van iemand geprobeerd en kan ook daar geen aankoopdatum invullen.

Ik ben er ondertussen zo veel tijd mee kwijt dat ik op het punt sta het officiële klachtentraject in te gaan.

0 Likes