Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tab A9 auto wake/sleep werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2023 04:50 PM)
2031 Weergaven
Monique 14
First Poster
Opties

Ik heb de #Tab A9 8,7 inch gekocht met o.a. orginele samsung cover en nog 2 van een ander merk maar met geen van de covers werkt de #autowake/sleep niet.

Waar kan ik dit aanzetten of heeft de Tab A9 deze functie niet meer?

0 Likes
29 Antwoorden
Monique 14
First Poster
Opties
Dankjewel voor de tip, helaas vind hij niets op cover of op autowake/sleep
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Monique 14, bedankt voor jouw bericht!

Had je al eens een Soft Reset gedaan? Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.

Is dit probleem direct na aankoop of na een update ontstaan?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Monique 14
First Poster
Opties
Vorige week de tablet ontvangen en heeft de autowake/sleep nog helemaal niet gewerkt. Soft reset en harde reset gedaan. Beide heeft niet gewerkt.
0 Likes
Monique 14
First Poster
Opties
Ik heb me rot gezocht bij toegankelijkheid maar heb helaas niets kunnen vinden. Wel dankjewel voor je tip.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Wat krijg je precies te zien bij Toegankelijkheid? Je mag eventueel een screenshot delen zodat we beter mee kunnen kijken. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Monique 14
First Poster
Opties
Zie screenshot1702891382706.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Had je de tablet ook al eens volledig gereset? 

Let wel op! Je zal alle gegevens verliezen. Je kan een back up maken van de gegevens van jouw tablet en deze daarna terugzetten: 

https://bit.ly/3NxxsMP.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Monique 14
First Poster
Opties
Ook dat heb ik al gedaan. Dit is dmijn eerste tablet van Samsung waarbij de autowake/sleep niet werkt.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Heb je al reeds gekeken bij de instellingen van de tablet zelf? Hier zou je namelijk de aanraakbeveiliging aanpassen. Kijk ook bij het tabje "Accessoires". Hier zou je deze ook moeten kunnen aanpassen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes