Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S6 Lite aan extern beeldscherm koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2022 07:08 PM)
1818 Weergaven
Henris5
Voyager
Opties
Dag allemaal,

Graag zou ik mijn S6 Lite tablet via een usb-c hdmi hub aansluiten op een extern Philips-beeldscherm.
Als ik dat doe krijg ik wel de melding USB-c connector aangesloten. Maar het scherm van de tablet komt niet op de monitor!

Heeft iemand een oplossing zodat ik het scherm van de tablet kan tonen op het beeldscherm?

M.vr.gr. Henri 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De S6 Lite heeft geen MHL support. Dus dit is helaas niet mogelijk. Je kan een chromecast kopen en met Smartview draadloos verbinding maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De S6 Lite heeft geen MHL support. Dus dit is helaas niet mogelijk. Je kan een chromecast kopen en met Smartview draadloos verbinding maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Henris5
Voyager
Opties
Dank. Ik dacht inderdaad dat het ontbreken van een MUL verbinding het probleem was. Bedankt voor de oplossing Rohit! nog wel een vraag: werkt zo'n Chromecast op elk type beeldscherm?
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Henris5, goedemorgen. 

Dit wordt helaas niet ondersteund door de Tab S6 Lite, de Tab S6 Lite heeft wel een mogelijkheid voor Dex echter kan je dit niet weergeven op een externe monitor. Deze optie is beschikbaar vanaf de Tab S7 😇

Ondanks dat deze functie er niet op zit, wensen we je uiteraard veel gebruiksplezier toe met de Tab S6 Lite!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Henris5, goedemorgen. 

Wanneer het scherm een vrije HDMI-poort heeft kan je hier ook een ChromeCast op aansluiten. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200