Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S pen vraag tab 7 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2022 09:24 PM)
739 Weergaven
Kittykat
Journeyman
Opties

Hallo, ik heb zojuist mijn nieuwe samsung tab 7 Fe binnen. Ik heb hem besteld om er op te tekenen.

Nu heb ik een probleem met de s pen, zie video:

Tekenen met mijn vingers gaat dus prima maar de s pen werkt heel slecht. Ik heb geen screen protector, geen hoes en heb alles geupdate. Wat zou dit kunnen zijn? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je een cover om de tablet heen zitten? En is dit een originele cover? Ervaar je dit ook zonder cover? Wanneer dit ook geen verschil maakt kan je de tablet inderdaad het beste terugsturen. 

Heb je deze bij ons gekocht? Wat is je ordernummer?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik kan je filmje niet zien, maar waarschijnlijk moet je palm detectie uit zetten tijdens gebruik van s-pen. Kan op dit moment even niet kijken hoe je daar ook alweer bij komt omdat ik niet in de buurt van mijn tablet ben. Maar volgens mij was het bij de instellingen van je s-pen.
Kittykat
Journeyman
Opties

Mijn spen werkt nauwelijks, heel af en toe kan ik een lijntje tekenen. Ik heb helaas niks gevonden bij de instellingen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welke Spen is het? Heb je hier een link van? Waar heb je de Spen gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Kittykat
Journeyman
Opties

Het is de normale spen die je er bij krijgt. Wel raar dat hij nieuw uit de doos niet werkt. Ik zit te denken om hem om te ruilen voor de tab 8, zit daar een andere pen bij?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar heb je de tablet gekocht? Direct terug naar de verkoper ermee en het probleem laten zien zou ik zeggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kittykat, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe gaat inmiddels met jouw Tab S7FE en de S-Pen? 

Ervaar je dit ook als je de tablet hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Een andere mogelijkheid is om de S-Pen te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen > Geavanceerde Instellingen > S-Pen > Air-acties en tik hier op de 3 puntjes rechtsboven, kies voor S-Pen resetten.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kittykat
Journeyman
Opties

Hallo, 

In de veilige modus werkt de pen helaas ook weer af en toe.

Het resetten van de spen kan bij mij niet. Ik heb een 'domme' spen die ik niet kan verbinden dus de optie resetten krijg ik niet te zien. 

Zijn er verder nog opties of moet de tablet retour?

Bedankt!

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je een cover om de tablet heen zitten? En is dit een originele cover? Ervaar je dit ook zonder cover? Wanneer dit ook geen verschil maakt kan je de tablet inderdaad het beste terugsturen. 

Heb je deze bij ons gekocht? Wat is je ordernummer?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kittykat
Journeyman
Opties

Ik heb er geen hoesje omheen zitten. Bedankt voor de hulp ik stuur hem retour. (Niet via Samsung zelf besteld)

Bedankt voor de hulp!