Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Fabrieksinstellingen

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2024 10:24 PM)
324 Weergaven
tessah
Pioneer
Opties
Ik heb al een tijdje een nieuwe tablet de tab a9+ 128 gb waar ik erg blij mee ben 
Maar heb nog mijn oudje de tabbA1.0 in de la liggen,
. Nu wil ik mijn vriendin er blij mee maken zodat ze er spelletjes op kan spelen . Kan ik die tablet veilig terug zetten naar fabrieksinstellingen zonder darpt ik op mijn nieuwe tablet alles kwijt raak alsmede op mijn telefoon de Samsung A41.
Ik kon al niet met behulp van de smartswich gegevens overzetten van de ene tablet naar de andere, blijkbaar was die oude tablet daar te oud voor.
Dus vandaar mijn vraag. Bij het Googlen hebben ze het over een backup maken maar hoe en waarom moet dat op die oude tablet?
Ik wacht jullie antwoord af
Groetjes Ingrid

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Je kan een backup maken op deze manier:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf. 

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera. 

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app. 

Hierna kun je veilig een fabrieksherstel uitvoeren🙂 Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Je kan een backup maken op deze manier:

Sluit het toestel aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf. 

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera. 

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app. 

Hierna kun je veilig een fabrieksherstel uitvoeren🙂 Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
tessah
Pioneer
Opties
Helaas bezit geen van alle drie de apparaten. Maar alles staat toch al op mijn nieuwe tablet en dit moest ik handmatig instaleren. Mijn foto's en bestanden hadcik op een sd kaartje staan dus dit ging makkelijk. Weet alleen niet als ik de oude naar de fabrieksinstellingen zet of ik dan bv Google foto's kwijt ben . Kan nog eens nazien wat er nog op de oude staat, en als dit niets bijzonders is misschien gewoon fabrieksinstelingen gebruiken.?
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Febrieksherstel bedoel ik
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tessah,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Tab A9+! Heb je het advies van Patrick met succes kunnen opvolgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes