Beste meneer/mevrouw,
Op 28 augustus 2023 heb ik een Samsung tab S7 gekocht inclusief S pen.
Op 9 oktober 2023 was het puntje van de pen kapot gegaan waardoor ik een nieuwe s pen tip nodig had. Ik heb toen contact opgenomen met Samsung via WhatsApp. Er werd toen aangegeven dat een tip mijn kant op zou komen en ik een bevestigingsmail kon ontvangen op dit emailadres.
Echter heb ik nooit een mail ontvangen ter bevestiging en kwam de tip voor de pen pas 28 oktober binnen. Dit zijn maarliefst 19 dagen zonder enige communicatie via de mail.
Vervolgens op 27 november 2023 was de tip van de pen weer afgebroken, maar dit keer zo erg dat ik het restant van de tip er niet uit kreeg. Ik heb gelijk contact opgenomen via de WhatsApp met Samsung. Er werd aangegeven een nieuwe pen opgestuurd te worden. Echter moest deze aanvraag eerst goedgekeurd worden en dan pas zou ik de bevestigingsmail ontvangen.
Tot op heden, 5 december 2023, heb ik nog steeds geen mail gekregen. Ik heb al meerdere keren via WhatsApp om een update gevraagd, maar krijg weinig reactie. Ik ben zelfs tot twee keer toe genegeerd op vrijdag 1 december en zaterdag 2 december. Hierna (3 december) heb ik via messenger Facebook contact gezocht voor een update en hier gaven ze aan te reageren via WhatsApp om meerdere gesprekken met dezelfde persoon te voorkomen. Hierna kreeg ik wel eindelijk reactie, maar geen echt antwoord op mijn vraag.
De status van de claim zou "wordt opgepakt door Samsung" zijn.
Ik vraag me af of ik nog wel een pen toegestuurd krijg, want de afgelopen keer is dit ook niet soepel gegaan.
Aangezien ik mijn werk met de tablet uitvoer, is dit frustrerend dat ik geen werkende S pen heb. Wat het frustrerender maakt, is de slechte communicatie over de claim en geen directe leverdatum te krijgen.
Ik hoor graag een gepaste oplossing voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
JvGG