01-01-2022 09:08 PM - bewerkt 01-01-2022 09:08 PM
Heb een nieuwe tablet A7 gekocht. Na het opstarten moest ik de taal invullen en daarna een QR code scannen, maar waar kan ik die vinden? Heb Facebook en Whatsapp van Samsung benaderd, maar nog geen antwoord gehad
op 04-01-2022 10:42 AM
Hi @Guzzioot, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Weet je misschien ook waarvoor de QR code bedoeld is? Is dit vanuit een app gevraagd?
Groeten,
Martijn
op 04-01-2022 12:12 PM
Hallo Martijn
Heb een aantal dagen op antwoord gewacht, die via Whatsapp of Facebook zou komen. Kreeg een vraag of ik zakelijk of particulier gekocht had, daarop geantwoord en daarna niets meer gehoord.
Zoals ik in mijn vraag aangaf heb ik het tablet aangezet, alleen de taal ingesteld en daarna werd gevraagd om een QR code die ik nergens kon vinden. Verder ben ik niet gekomen, laat staan een scherm met een app.
Tablet zit in het pakket en wordt morgen terug gestuurd. Wanneer de service van Samsung zo slecht is, heb ik dat tablet ook niet meer nodig en koop wel een ander merk, waar de ondersteuning voor wat ouderen zoals ik, beter is.
op 04-01-2022 12:27 PM
We vinden het erg jammer dat je onze service zo hebt ervaren, ook vinden wij het niet leuk als je ons gaat verlaten! Kan je anders een foto maken met je telefoon van het scherm van je tablet, zo krijg ik ook een goed beeld van waar de QR voor nodig is.
Groeten,
Martijn
09-01-2022 06:15 PM - bewerkt 09-01-2022 06:16 PM
Hallo Martijn
Tablet is inmiddels retour. Had het al ingepakt en wilde het niet meer uitpakken
Zoals ik al aangaf kreeg ik na het aangeven van de taal een scherm (grijs) met in het midden een vlakje (camera) met daaronder de mededeling dat ik de QR code moest scannen. Dat was het, kon ook niet verder, dus daarom tablet teruggestuurd
Groetjes
Diny
11-01-2022 08:58 AM - bewerkt 11-01-2022 11:36 AM
Hi @Guzzioot, goedemorgen.
Waar heb je de tablet gekocht? En heb je ook al wat anders op het oog? Stuur mij anders een privé berichtje en misschien heb ik dan nog wel iets leuks voor je.
Groeten,
Martijn
29-06-2022 03:08 PM - bewerkt 29-06-2022 03:11 PM
Goedemiddag,
Ik heb hetzelfde probleem. Na het instellen van een taal dien ik een qr code te scannen. Maar waar kan ik deze vinden? Ik heb geen andere optie om verder te gaan. Wie kan mij helpen? Opnieuw opstarten werkt helaas ook niet..
Groet, M