Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

programma ikoon verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2019 05:36 PM)
345 Weergaven
Huibc-17
Journeyman
Opties

het ikoontje om het programma Locus Maps te starten is verdwenen. ik heb reeds een herstart uitgevoerd. Ik kan het programma alleen nog starten via Playstore, installed apps, Locus Map, open. Hoe herstel ik het ikoontje?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Huibc-17
Journeyman
Opties

Er is een klein misverstand, den kik. Jij spreekt over de Finder app, ik had het hierboven over de lijst met apps in instellingen. IK heb nu de finder app geïnstalleerd en daarin verschijnt de app (zoals in de lijst in instellingen). dit is inderdaad een mogelijkheid om het programma te starten zonder alles eerst te wissen en dan opnieuw te installeren.

Voor mij is dit een oplossing voor het probleem.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

@Huibc-17,

Heb je hem al eens opnieuw geïnstalleerd?

rsz-846676
0 Likes
Huibc-17
Journeyman
Opties

Opnieuw installeren is natuurlijk de allerlaatste optie. Dan moeten ook de kaarten opnieuw gedownload worden en moet ik zorgen dat ik een bacckup heb van mijn tracks. Voor mij is dat de laatste optie.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Om welke tablet gaat het precies? En kun je hem wel vinden in de 'Finder', als je in de lijst met jouw apps bent?

rsz-846676
0 Likes
Huibc-17
Journeyman
Opties

Tablet is een Samsung Galaxy S2, model SM-T813 met Android 7.0 van juni 2019.

De app staat in de lijst van apps, maar daar is geen optie om een app te starten. Het is , vermoed ik, daar ook dat Playstore de app als geïnstalleerd kan vinden en  die heeft wel een optie om de app te starten.

0 Likes
Oplossing
Huibc-17
Journeyman
Opties

Er is een klein misverstand, den kik. Jij spreekt over de Finder app, ik had het hierboven over de lijst met apps in instellingen. IK heb nu de finder app geïnstalleerd en daarin verschijnt de app (zoals in de lijst in instellingen). dit is inderdaad een mogelijkheid om het programma te starten zonder alles eerst te wissen en dan opnieuw te installeren.

Voor mij is dit een oplossing voor het probleem.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! 

rsz-846676
0 Likes