Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App niet toe te voegen in kids mode

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 11:08 PM)
247 Weergaven
Karlien
First Poster
Opties

Hoi, ik krijg de apps van studio 100 niet toegevoegd in de kids mode. Ze staan op de tablet maar verschijnen niet in de lijst van toe te voegen apps bij de kids mode. 

Ze hebben er ooit gestaan maar zijn verdwenen.

Wat kan ik doen?

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Karlien  

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw serienummer via een privé-bericht? Ik laat Studio 100 toevoegen aan jouw tablet via de betreffende afdeling. Let wel op, hierna moet wel de fabrieksinstellingen worden teruggezet op jouw Tab worden uitgevoerd om de Studio 100 pakket te ontvangen.

Met groet,

Ajay

0 Likes
Karlien
First Poster
Opties

Beste, 

De app staat nog op de tablet, ik krijg die echter niet in de kids omgeving gezet. Hoe doe ik dat? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Karlien,

De Studio 100 content hoort al in jouw Kids omgeving te staan. Nadat de Studio 100 content was toegekend aan jouw tablet, had je toen ook een fabrieksherstel uitgevoerd? Dat is namelijk een vereiste.

Met groet,

Ajay

0 Likes
Karlien
First Poster
Opties

Zoals ik al zei in mijn eerste bericht, de inhoud heeft daar al gestaan. Dus ik bedoel, in het begin stond de inhoud van Studio 100 in de kids modus. Ik vermoed dus dat ik toen alles correct heb uitgevoerd. Uiteraard kan ik me niet meer herinneren of ik naar fabrieksinstellingen ben gegaan. Feit is, het stond correct, het is nu verdwenen bij de kids modus en ik krijg dat niet terug zichtbaar onder de kids modus. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Karlien,

Volgens mijn college kan de Studio niet bij een toegewezen tablet niet meer worden weggehaald. Kan je na het maken van een back-up weer een fabrieksreset uitvoeren om te kijken of het dan weer verschijnt? Zie onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het lukt, anders bericht de betreffende afdeling hierover weer.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

0 Likes