Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Proces system

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2018 05:37 PM)
6103 Weergaven
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Ik heb buiten mijn galaxy tab s3 en tab 2 de tab s en om dit exemplaar gaat het. Sinds kort krijg ik de melding "Proces system reageert niet".

Bij zoekopties krijg ik geen toetsenbord te zien maar ook wanneer ik wijzigingen wil aanbrengen in instellingen kan dit niet. Ik kan zelfs bij instellingen geen updates checken, ook dan geen toetsenbord.

De berichten in de balk bovenin zoals batterij en tijdsaanduiding werken niet. Ook geen video e.d. 

Backup maken gaat ook niet, ik ben een beetje moedeloos geworden. 

Voor het geval u febrieksherstel aanraadt, ook dat kan niet! 

Hopelijk heeft u wijze raad voor mij 🤔

Bij voorbaat alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Ik heb de gegevens teruggezet en het apparaat werkt weer perfect en is ook weer sneller. Proces system werkt ook weer. Geen spijt dus van de optie fabrieksherstel!

Bedankt voor het meedenken en de snelle reacties :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type::ok-hand::smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Ik zou langs gaan bij een Samsung Locatie (of herkende partner) om het apparaat opnieuw te laten flashen, kleine kans dat het aperaat hiermee volledig de geest geeft.

Het probleem komt door data corruptie, met een flash is dit te verhelpen - Maar stel dat het geheugen in het apparaat te veel herschreven is kan de opslag ook kapot zijn, als dit te erg is dan zal een flash niet helpen en moet het geheugen vervangen worden (Laten we zeggen dat er in deze zeldzame situatie de kans bestaat dat ie de geest geeft).

https://www.samsung.com/nl/support/service-center/

Dat gezegd te hebben, gezien de leeftijd van het apparaat bestaat de kans dat het geheugen echt af is. Maar je kan het altijd proberen. 

CrazyButterfly
Pioneer
Opties
Vannacht toch vanzelf fabrieksinstellingen geïnstalleerd. Wat gebeurt er als ik de gegevens niet terugzet en instel zonder apps en gegevens?
Of is dat niet verstandig.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Dat is op zich wel een slimme optie, dan worden je eigen instellingen niet terug gezet (Oftewel: Nieuw uit de doos). Stel dat dit werkt dan is de backup corrupt. 

Achteraf kan je natuurlijk altijd nog je eigen apps installeren :smiling-face: 

0 Likes
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Haha die snap ik ff niet, een corrupt b

0 Likes
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Haha die snap ik ff niet. Een corrupte backup! 

Ik heb de belangrijkste bestanden zoals foto's al eerder veiliggesteld maar stel dat ik dat niet had gedaan, had ik toch een backup moeten doen, toch? 

Ik hoop alleen dat ik er verstandig aan doe het apparaat in ste stellen zonder gegevens, de apps zijn niet belangrijk die kan ik inderdaad later installeren. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
De Samsung Cloud maakt backups, net als alle data kan dit kapot zijn (kans is klein, maar de kans bestaat zeker). Maar voor zo'n actie zou ik zeker een handmatige backup aanraden om al je data veilig te stellen. Deze kan je dan altijd achteraf nog handmatig herstellen.

Corrupt is vrij te vertalen met het woord "Kapot"
0 Likes
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Dat kan niet meer omdat het apparaat al fabrieksherstel heeft uitgevoerd.

Blijft dus over de optie de gegevens terug te zetten. 

0 Likes
Oplossing
CrazyButterfly
Pioneer
Opties

Ik heb de gegevens teruggezet en het apparaat werkt weer perfect en is ook weer sneller. Proces system werkt ook weer. Geen spijt dus van de optie fabrieksherstel!

Bedankt voor het meedenken en de snelle reacties :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type::ok-hand::smiling-face:

Members_T9YVPJC
First Poster
Opties

Bij zeggen fout opgetreden bij Samsung Galaxy a9 smartphone systeem reageert niet meer moet treug opstart opnieuw treug werken bij zeggen fout bij Samsung Galaxy a9 smartphone systeem reageert niet meer

0 Likes